• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3216 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ فروردين

سقوط

شرح: يك قصه ساده درباره آدم‌هايي كه پول سياه جابه‌جا مي‌كنند، تمام اعجاز فيلم «سقوط » نيست؛ بازي بي‌نظير تام هاردي، در نقش مردي ساده و ساكت و به ظاهر كم‌هوش، معجزه اصلي اين فيلم است. فيلمي به‌شدت جذاب و دوست‌داشتني كه مي‌تواند در فهرست بهترين فيلم‌هاي سال گذشته ثبت شود. سينما كوروش براي روز دوشنبه و ساعت هفت بعدازظهر برنامه اكران اين فيلم را دارد. اما تنها نكته‌اي كه براي ديدن اين فيلم به آن توجه كرد، اين است كه در سايت اصلي سينما نام فيلم به «قطره» ترجمه شده .

رام‌ كردن زن سركش

شرح: محمود دولت‌آبادي هفته گذشته به ديدن اين نمايش رفته و درباره آن نوشته: «اين نمايش ستايش و تحسين مرا نسبت به همه هنرمندان و هنرورزان از خرد تا كلان، همراه دارد. تحسين مرا نسبت به كارگردان نمايش و خجسته است توانايى فراهم‌آمدن -فراهم آوردن آن جمع صميمى و دوست‌داشتنى بازيگران، چه دوستانِ متواضعى كه مى‌شناختم از پيش، چه جوانان نيروافزايى كه در صحنه جارى بودند و همه عزيز و دوست‌داشتنى در كار - اجرا. درك بايستگىِ تشكيل گروه نمايش نيز از زمره احساس خرسندى من است». اين نمايش به كارگرداني مريم كاظمي، هرشب ساعت 8:30 در تماشاخانه ايرانشهر اجرا مي‌شود.

توهم جاودانگي

شرح: همچين انتخاب اسم عجيبي براي موضوع يك نمايشگاه عكس، كافي است تا وسوسه شويم و سري به آن بزنيم. نمايشگاهي با 20 عكس در ابعاد مختلف و تكنيك فوتومونتاژ كه اين روزها در گالري راه‌ ابريشم برقرار است و مهرداد عسگري، هنرمند اين نمايشگاه درباره آن مي‌گويد: «سردرگرمي هويتي، موضوعي است كه در اين عكس‌ها بررسي شده است. اينكه در اطراف خود مي‌بينيم آدم‌ها هويت واحدي ندارند و انگار بخشي از خود را از گذشته وام مي‌گيرند. ». براي رفتن به گالري راه ابريشم بايد به آدرس فرماينه، شماره 103، واحد 2، برويد.

دوچرخه‌سواري در چيتگر

شرح: از امروز تا پايان هفته، پارك جنگلي چيتگر مكاني خلوت و خوش آب و هوا براي يك تفريح و ورزش متفاوت است؛ در هر ساعتي از روز مي‌توانيد به اين پارك برويد و با كرايه يك دوچرخه در جاده سلامتي اين پارك ركاب بزنيد. هواي خوب بهاري و امكاناتي كه به تازگي براي تفريح در اين پارك جنگلي در دسترس است، باعث مي‌شود تا در روزهاي آخر هفته، شلوغي بيش از اندازه آن دردسري بزرگ براي تفريح باشد. اما در روزهاي كاري هفته، اين پارك خلوت‌تر مي‌شود و تفريح و ورزش در آن هم راحت‌تر و دوست‌داشتني‌تر.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون