• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4357 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ ارديبهشت

حواشي جديد براي معاونت رياست‌جمهوري

گروه اجتماعي| سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري دومين ماه امسال را در حالي آغاز كرده است كه باز هم خبرهاي دستگيري كاركنانش شنيده مي‌شود. پس از آنكه خبرگزاري خبرآنلاين از تاييد دستگيري يكي از كاركنان ارشد بخش گردشگري اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران توسط دلاور بزرگ‌نيا، رييس اين اداره خبر داد حالا شنيده‌هاي خبرنگار اعتماد حكايت از گسترش بازداشت‌هاي كاركنان اين سازمان در حوزه ستادي دارد؛ چيزي كه سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نظير ساير دستگيري‌هاي چندماه اخير در قبال آن سكوت اختيار كرده و نه آن را تاييد و نه تكذيب كرده است. بررسي‌ها نشان از آن دارد كه مشاور اجرايي رييس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به همراه 2 زن كه از كاركنان بخش مالي اين سازمان هستند به تازگي بازداشت شده‌اند؛ موضوعي كه هنوز دستگاه‌قضايي نيز آن را تاييد نكرده است.

سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در روزهايي كه مي‌توانست از طريق رونق بخشيدن به گردشگري، خردخرد دلار و يورو وارد كشور كند عملا درگير حاشيه‌هايي شده است؛ حاشيه‌هايي كه رييس اين سازمان تا اين لحظه ترجيح داده در قبال آن سكوت اختيار كند.

پس از بازداشت 2 نفر از كاركنان اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان به اتهام اختلاس و ارتشا، دستگيري 5 نفر كاركنان همين اداره كل در استان قزوين و دستگيري افرادي در استان هرمزگان، حالا ارديبهشت امسال با دستگيري‌هاي جديد آغاز شده است؛ دستگيري‌هايي كه يك سر آن به اختلاس و سر ديگر آن به جعل و قاچاق عتيقه مرتبط است. خبرگزاري كار ايران درباره بازداشت‌هاي كاركنان اين اداره در قزوين نوشت: بعد از بازداشت سرپرست ميراث فرهنگي هرمزگان و اتهاماتي كه به مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري گيلان وارد شده بود، شاهد بازداشت مديركل ميراث قزوين و ۵ نفر ديگر بوديم. از قرار معلوم دلايل اين بازداشت اتهامات مالي بوده است. براساس گزارش اين خبرگزاري روابط عمومي كل سازمان ميراث فرهنگي از اين امر اظهار بي‌اطلاعي كرده‌ بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون