• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4372 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت

عكس‌نوشت

 

 

حمله به مسلمانان در سريلانكا، يكي از مهم‌ترين خبرهاي جهان اسلام در اين روزهاست. تروريست‌ها به مساجد و منازل مسلمانان سريلانكايي حمله مي‌كنند و نمايندگان گروه‌هاي اسلامي در سريلانكا اعلام كردند كه از زمان وقوع حملات تروريستي، آزار و اذيت مسلمانان افزايش يافته است. خبرگزاري «رويترز» اين حملات را ناديده نگرفته و با مجموعه عكسي از زندگي مسلمانان سريلانكايي بعد از اين حملات، به آن پرداخته است. عكس‌هايي كه مي‌بينيد از اين مجموعه انتخاب شده است:

مرد مسلمان به ويراني‌هاي پس از حمله در روز عيدپاك نگاه مي‌كند. پليس سريلانكا مي‌گويد تاكنون 23 نفر را در رابطه با اين حملات تروريستي دستگير كرده. پليس با ماشين‌هاي زرهي در شهر است تا مراقب مسلمان‌هايي باشد كه از ترس، خانه‌هاي خود را رها كرده‌اند و به جنگل و مزارع پناه بردند.

زن مسلماني كه در كنار خانه سوخته‌اش ايستاده. شاهدان عيني مي‌گويند در حملات روز 14 مه تروريست‌ها با بمب‌هاي دست‌ساز همه‌جا بودند و به خانه‌ها و مساجد حمله كرده و آنها را به آتش كشيدند.

تشييع‌جنازه يكي از مسلمانان كشته شده در اين حملات در مسجدي در شهر «كوتارمولا.» پليس مي‌گويد موفق شده وضعيت را تحت كنترل بگيرد و فعلا خبر تازه‌اي از درگيري نيست.

مرد مسلمان سريلانكايي در كنار مغازه‌اش ايستاده. مغازه‌اي كه تا پيش از اين حملات منبع درآمدش بوده و حالا يك زمين سوخته و بي‌فايده بيشتر نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون