در تمامي ادوار ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران
خدمات پس از فروش ايرانخودرو بالاترين امتياز را كسب كرد
بر اساس آخرين آمار اعلام شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو (ايساكو)، در سه ماهه پاياني سال 97 بالاترين امتياز رضايت مشتريان را در اين حوزه به دست آورد و تمامي ركوردهاي خود در اين زمينه را پشت سر گذاشته و باز هم در بين خودروسازان داخلي صدرنشين شد.
به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، اين شركت با كسب امتياز 762 در شاخص رضايت مشتريان براي نخستينبار در طي ارزيابيهاي شركت بازرسي، توانسته در بين خودروسازان داخلي به چنين ميزاني از رضايت مشتريان دست يابد، همچنين در بين خودروسازان داخلي و خارجي نيز براي نخستين بار جايگاه سوم را از آنِ خود كرده است. مديرعامل ايساكو در اين خصوص گفت: طبق نظرسنجي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران از مشتريان، امتياز شاخص رضايت مشتريان شركت ايرانخودرو، طي چهار سال اخير به صورت مستمر رشد داشته و در سه ماهه پاياني سال 97، با 19 امتياز صعود نسبت به مدت مشابه به عدد ۷۶۲ رسيده و با كسب اين امتياز براي نخستين بار ركورد شاخص رضايت مشتريانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بين شركتهاي داخلي پشت سرگذاشته است.
سيدرضا حسيني تشريح كرد: براي افزايش رضايت مشتريان در زمينه خدمات پس از فروش، به ازاي هر يك امتياز، بايد تلاش بسيار زيادي صورت گيرد و ضمن عارضهيابي نقاط قابل بهبود، برنامهريزي بسيار دقيق و اجراي صحيح آن از ملزومات امر است.
او با اشاره به افزايش روزافزون محدوديتهاي حوزه خدمات پس از فروش در حاشيه گسترش دامنه تحريمها افزود: ارتقاي سطح كيفيت خدمات در اين شرايط بسيار دشوارتر از گذشته است و نيازمند تلاش چند برابري همكاران و مجموعه ايساكو است. مديرعامل ايساكو ادامه داد: در حال حاضر متوسط امتياز رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش تمامي خودروسازان در سطح كشور عدد 743 است و شركت ايساكو با حدود 20 امتياز فاصله از حد ميانگين و بهرهمندي از فاكتورهايي همچون طرح پايش و ارتقاي شبكه خدمات با بهرهگيري از سامانه هوش تجاري (BI)، اجراي طرح عارضهيابي از نمايندگيهاي غيرممتاز با پذيرش بالا به منظور ارتقاي ارايه خدمات، اجراي طرح پيگيري مشتريان (فالوآپ)، پايش و كاهش مدت زمان پذيرش تا ترخيص خودرو؛ نظارت، كنترل و ترخيص خودروهاي متوقف در نمايندگيها (بيش از سه روز) و توسعه نمايندگيهاي منتخب ارايه خدمات خاص و بهبود سطح دسترسي مشتريان به اين نمايندگيها، توانسته به صورت معناداري در حوزه مشتريمداري در بين خودروسازان كشور پيشرو باشد.