• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4383 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد

خبر

يك مقصد 900 هزار خودرو

رييس پليس راهور از افزايش ۳۰ درصدي تردد در محورهاي شمالي كشور خبر داد و گفت: بيش از ۹۰۰ هزار خودرو در تعطيلات عيد فطر امسال به شمال سفر كرده‌اند.

به گزارش ايرنا؛ سردار سيدكمال هاديان‌فر در حاشيه بازديد از مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور از افزايش 30 درصدي تردد در محورهاي شمالي كشور خبر داد و گفت: در حال حاضر نيز حجم تردد در اين جاده‌ها بالاست بنابراين از شهروندان مي‌خواهيم كه تردد در محورهاي شمالي را امروز از برنامه سفر خود خارج كنند.

همچنين علي‌اكبر آشوري، مدير مركز مديريت راه‌هاي كشور نيز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران از ايجاد بار ترافيكي در 10 استان كشور خبر داد.

به گفته او، گيلان، مازندران، گلستان، قزوين، آذربايجان شرقي، اردبيل، زنجان، البرز، همدان و خراسان بيشترين مسافر را در 4 روز اخير داشته‌اند.

 

عامل آتش‌سوزي در بوستان چيتگر تهران تحويل پليس شد

احسان صفايي، معاون خدمات شهري و محيط زيست شهردار منطقه ۲۲ گفت: عامل آتش‌سوزي در بوستان چيتگر در اختيار كلانتري محل قرار دارد و پرونده آن براي ادامه تحقيقات به دادسرا منتقل مي‌شود. صفايي در گفت‌وگو با ايرنا افزود: دو شهروند در جريان شرط‌بندي بخشي از علف‌هاي بوستان چيتگر را آتش زدند كه به دليل خشك بودن علف‌ها و وزش باد آتش به ساير نقاط بوستان سرايت كرد. او همچنين در اين باره گفت: با حضور به‌موقع نيروها آتش خاموش، صورتجلسه تهيه و فرد خاطي تحويل نيروهاي كلانتري محل مي‌شود.

آتش سوزي 5 فروند لنج باري در بندر نخل تقي

عبدالنبي يوسفي، فرماندار عسلويه گفت آتش‌سوزي در ۵ فروند لنج سفاري و تجاري در اسكله بندر نخل تقي مهار شد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شبكه خبر، فرماندار عسلويه با اشاره به وقوع آتش‌سوزي در اسكله نخل‌تقي گفت: در اين حادثه ۵ فروند لنج سفاري و تجاري دچار آتش‌سوزي شدند كه با تلاش نيروهاي امدادي آتش مهار شد. به گفته اين مقام مسوول، اين حريق در پي جرقه دينام يكي از لنج‌ها بوده است. يوسفي با بيان اينكه در اين حادثه 5 شناور تجاري و سفاري طعمه حريق شد افزود: به دليل جزر آب دريا و عمق كم اسكله، شناور آتش‌خوار نتوانست براي اطفاي حريق وارد اسكله بندر نخل تقي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون