• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4390 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

ويژه

روزانه 1500 دستگاه خودرو  تحويل مشتريان مي‌شود

گروه صنعتي ايران‌خودرو در حال حاضر به‌طور ميانگين روزانه هزار و500 دستگاه خودرو تحويل مشتريان مي‌دهد و اين عدد در هفته‌هاي آينده بيشتر خواهد شد. با ادامه اين روند، تعداد خودروهاي ناقص فعلي به حداقل خواهد رسيد. به گزارش ايكوپرس، به منظور پاسخگويي و تامين نياز بازار، گروه صنعتي ايران‌خودرو تكميل خودروهاي ناقص كف كارخانه را در اولويت قرار داده و قطعات تامين‌شده را به اين امر اختصاص مي‌دهد. با بهبود شرايط تامين در روزهاي اخير و به دليل تعهد ايران‌خودرو به جامعه و لزوم پاسخگويي به نياز مشتريان، تكميل خودروهاي ناقص در اولويت اين خودروساز قرار گرفته و برهمين اساس از تعداد توليد ناقص روزانه كه به آمار خودروهاي كف مي‌افزود، كاسته شده است. از روز هفتم تا 25 خردادماه حدود 20هزار دستگاه خودرو تكميل و به بازار عرضه شده است.

بانك رفاه در سال گذشته بانكي سودآور بوده است

دكتر محمدعلي سهماني، مديرعامل بانك رفاه كارگران در حاشيه بازديد از هشتمين نمايشگاه بين‌المللي نوآوري – اينوتكس 2019 كه در محل دايمي نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار شد در گفت‌وگو با اصحاب رسانه به تشريح آخرين وضعيت عملكردي بانك پرداخت و اظهار داشت: بانك رفاه طي يك سال گذشته حدود 4 هزار ميليارد ريال سودآوري داشته و جزو بانك‌هاي سودآور نظام بانكي بوده است. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، مديرعامل اين بانك با ابراز خرسندي از سودآوري بانك رفاه گفت: اين سود حاصل فعاليت‌هاي اصلي و عملياتي بانك بوده است.

 

سايپا 4 هزار ميليارد ريال اوراق بهادار منتشر مي‌كند

معاون مالي و اقتصادي گروه خودروسازي سايپا از عرضه 4هزار ميليارد ريال اوراق بهادار در سه‌ماهه نخست سال 98 خبر داد و گفت: اين اوراق به‌منظور تامين و پوشش كسري بخشي از نيازهاي نقدينگي اين گروه در حال انتشار است.

به گزارش سايپانيوز، مهدي محمدرضايي گفت: 4 هزار ميليارد ريال اوراق بهادار مذكور با طول عمر چهارساله و با ركن ضامن بانك ملي و تعهد پذيره‌نويسي و بازارگرداني شركت تامين سرمايه لوتوس پارسيان، عرضه مي‌شود.

او افزود: اين اوراق به عامليت فروش كارگزاري بانك ملي ايران، نرخ سود سالانه اوراق 16 درصدي و همچنين با دفعات پرداخت سود هر سه‌ماه يك‌بار عرضه مي‌شود.

معاون مالي و اقتصادي گروه سايپا يادآور شد: عرضه اوراق اجاره، سلف موازي استاندارد و مرابحه از سال 1395 در دستور كار گروه خودروسازي سايپا قرار گرفته و تاكنون بالغ بر 28 هزار ميليارد ريال در چندين مرحله با هدف تامين منابع مالي جهت كمك به رونق توليد و مقابله با محدوديت‌هاي اين بخش، عرضه شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون