• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4391 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

خبر

بازديد سرزده رييسي از مركز ارتباطات مردمي قوه قضاييه

سيد ابراهيم رييسي، رييس قوه قضاييه صبح روز گذشته به صورت سرزده از مركز ارتباطات مردمي قوه قضاييه (۱۲۹) بازديد كرد. او در اين بازديد با حضور در مركز مديريت خطوط، از نزديك در جريان روند اتصال خطوط تلفني مردم به كارشناسان حقوقي، ميزان تماس‌هاي تلفني، ميزان معطلي مردم و كيفيت پاسخگويي كارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را براي بهبود فرآيندهاي موجود صادر كرد.

رييس قوه قضاييه همچنين برخي پيام‌هاي ضبط‌ شده مردمي و مشكلات اعلام ‌شده از سوي شهروندان را شنيد و مورد ارزيابي قرار داد. رييس مركز ارتباطات مردمي قوه قضاييه هم در حاشيه اين بازديد، توضيحاتي درباره فعاليت‌هاي مركز ارايه كرد. همچنين كارشناسان حقوقي و قضات مركز ارتباطات مردمي قوه قضاييه در جريان اين بازديد، به سوالات آيت‌الله رييسي پاسخ دادند و به ارايه آماري از فراواني موضوعات مطرح ‌شده و دغدغه‌هاي مردم در تماس با مركز ۱۲۹ پرداختند.

 

آيا اصولگرايان خبرگان يزدي را جايگزين مومن مي‌كنند؟

غلامرضا مصباحي‌مقدم، سخنگوي جامعه روحانيت مبارز درباره معرفي آيت‌الله يزدي از حوزه انتخابيه قم به جاي آيت‌الله مومن گفت: «در مورد خبرگان مبنا اين بوده كه حداكثر توافق را جامعه مدرسين و جامعه روحانيت با هماهنگي يكديگر داشته باشند و قطعا همين مسير را در انتخابات مياندوره‌اي خبرگان هم خواهيم داشت.» به گزارش ايلنا، اين عضو مجمع تشخيص مصلحت با بيان اينكه از سوي جامعه مدرسين پيشنهاد روشن و مسقيم دريافت نكرده‌ايم، ادامه داد: «فعلا جلسه‌اي نداشته‌ايم اما هماهنگ خواهيم بود، هنوز زمان برگزاري جلسات نرسيده اما مبنا تفاهم و توافق براي ارايه ليست واحد است.»

 

بررسي پالرمو و CFT در كميسيون مشترك مجمع

دومين جلسه كميسيون مشترك مجمع تشخيص به رياست رضايي پيرامون بررسي پيوستن ايران به كنوانسيون پالرمو و CFT تشكيل شد. در اين جلسه كه صبح روز گذشته برگزار شد، سوالات و ابهامات اعضاي مجمع در پيوستن ايران به اين دو كنوانسيون جمع‌بندي شده و ضمن دعوت از بانك مركزي، وزارت اقتصاد، وزارت خارجه، معاونت حقوقي رياست‌جمهوري و وزارت اطلاعات براي طرح نظرات كارشناسي خود مقرر شده است تا سوالات يازده‌گانه به اطلاع رياست محترم جمهوري اسلامي رسانده شده و پاسخ رسمي دولت به آنها داده شود تا در كميسيون مشترك و صحن مجلس قرائت شود. كميسيون مشترك مجمع تا رسيدن به نتيجه نهايي براي طرح در صحن مجمع، جلسات خود را ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون