• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4391 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

عكس‌نوشت

خبرگزاري «رويترز» سراغ يك نمايشگاه جالب در واشنگتن رفته است و مجموعه عكسي از آن منتشر كرده؛ نمايشگاهي درباره توييت‌هاي ترامپ. نگاه برگزار‌كنندگان اين نمايشگاه به ترامپ و توييت‌هايش يك نگاه طنز است و تلاش كردند تا با قاب گرفتن توييت‌هاي قبل و بعد از رياست‌جمهوري ترامپ، او را قضاوت كنند. توييتر محبوب‌ترين اپليكيشن مجازي رييس‌جمهور امريكاست كه در استفاده از آن بسيار معروف است. ترامپ با توييت‌هايش گاهي جنگ‌هاي بزرگي راه انداخته و گاهي هم البته باعث خنده و كنايه اهالي توييتر شده. عكس‌هايي كه مي‌بينيد از اين مجموعه انتخاب شده است.

اين نقاشي بزرگ، اثر افتتاحيه نمايشگاه از تاريخچه توييت‌هاي دونالد ترامپ است. نقاشي‌اي كه كاملا كنايه‌آميز از ترامپ و توييت‌هايش مي‌گويد و مشخص مي‌كند با نمايشگاهي با چينش متفاوت آثار روبه‌رو هستيم. افتتاحيه اين نمايشگاه در جنوب شهر واشنگتن برگزار شد.

ترامپ در سال 2012 توييت كرده است: « يك منبع كاملا موثق به دفتر من زنگ زده و خبر داده كه گواهي تولد باراك اوباما، تقلبي است». ترامپ زمان اين توييت رييس‌جمهور امريكا نبود و اوباما را به شيادي متهم كرده.

توييت‌هاي بي‌اهميت و اشتباه. ترامپ در سال 2013 حدود ساعت شش صبح نوشته: «خوب.صبح. من دارم مي‌رم سركار».

چهره يك روزنامه‌نگار در حال تهيه گزارش از اين نمايشگاه عجيب. ترامپ در سال‌هاي اخير و در حساب توييتري خودش، روزنامه‌نگارها را هم راحت نگذاشته و جنگ‌هاي رسانه‌اي بسياري با آنها داشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون