• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4416 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير

كوتاه‌خبر

جشن الجزايري‌ها بعد از فيناليست شدن در جام ملت‌هاي آفريقا سرانجامي تلخ داشت و به كشته شدن ۷ نفر منجر شد.

مارك ويلموتس، سرمربي تيم ملي، از همراهي باشگاه‌ها براي حضور بازيكنان در اردوي تيرماه تقدير كرد.

انتخابات فدراسيون كشتي از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در آكادمي ملي المپيك آغاز مي‌شود. عليرضا دبير، سيداصغر آزوره، جاسم اميري، حميد بني‌تميم، علي‌اكبر جيره‌سرايي‌بازار‌كرد، محمدرضا صالحي و عبدالمهدي نصيرزاده كانديداهاي رياست فدراسيون كشتي‌اند.

روزنامه آس خبر داد كه باشگاه اتلتيكومادريد در دهه اخير از فروش بازيكن نزديك به يك ميليارد يورو درآمد كسب كرده است.

كافو، ستاره پيشين تيم ملي فوتبال برزيل املاكش را به خاطر بدهي از دست داد. بدهي‌هاي او بابت وام‌هاي شركتي است كه در دوران بازنشستگي به همراه همسرش تاسيس كرد. كافو پنج ملك خود را از دست داده و ۱۵ ملك او هم بلوكه شده است تا بدهي‌هايش پرداخت شود.

اوله‌گنار سولشاير، مربي منچستريونايتد، در گفت‌وگو با روزنامه تلگراف ابراز اطمينان كرد كه داويد دخه‌آ، دروازه‌بان منچستريونايتد، فصل آينده هم در اين تيم حضور خواهد داشت.

سارا خادم‌الشريعه در دور هشتم مسابقات آزاد چين مقابل حريف ازبكستاني‌اش به برتري رسيد. او تا پيش از اين ديدار، 2 برد، 2 باخت و 3 تساوي نصيبش شده بود.

حميدرضا فدوي رييس هيات وزنه‌برداري اصفهان درباره مشكل قطع آب در محل اسكان تيم‌هاي حاضر در مسابقات وزنه‌برداري قهرماني بانوان كشور به ايسنا گفت: 200 نفري كه در خوابگاه آموزش و پرورش بودند، همزمان با هم دوش گرفته بودند و ظرفيت آب مخازن خالي شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون