• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4422 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ مرداد

بخشي از اظهارات رحيمي در صحن علني مجلس

برخي صحبت‌هاي من را تحريف و اعلام كردند كه روز دوشنبه در جريان سوال از وزير دفاع به سپاه حمله و آن را تضعيف كردم در صورتي كه اين برداشت نادرستي از سوال من است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نه تضعيف‌شدني است و نه كسي در مجلس مخالف آن است، ما مخالف استانداردهاي دوگانه هستيم.

اگر فيلم محرمانه‌اي در سازمان اطلاعات سپاه تهيه مي‌شود، اين سپاه است كه بايد بر آن اشرافيت داشته باشد و اگر در صحن مطرح مي‌شود، عليه نماينده شكايت كند، شما يا نسبت به اطلاعات خود حساس هستيد يا حساس نيستيد. اگر غفلتي صورت گرفته آن را جبران كنيد.

سوال من متوجه سپاه بود اما به دليل نقص قانون اساسي و آيين‌نامه داخلي مجلس، نماينده اجازه ندارد تا از سپاه، بانك مركزي و صداوسيما سوال كند، مجبور هستيم دستگاه‌هاي متناظر را در دولت پيدا كنيم و سوال خود را از اين دستگاه بپرسيم.

امير حاتمي توضيحاتي را مكتوب از سپاه دريافت و در مجلس قرائت كرد، اين توضيحات قانع‌كننده نبود اما من به راي گذاشتن سوال را به نفع مصالح كشور ندانستم اما رسانه‌ها اعلام كردند كه رحيمي قانع شده است. يك كلمه اعلام نكردم كه قانع شده‌ام.

تعجب مي‌كنم از برخي همكاران كه صحن مجلس را با برخي فضاهاي ديگر مشتبه مي‌دانند.

ظرفيت دادستان كل كشور را فعال كنيد تا اگر در كشور يك نفر به رييس قوه (مجريه) گفت كه تابعيت انگليسي دارد و به دروغ اين خبر را در سراسر كشور منتشر كرد، دادستان كل كشور بلافاصله ورود كند.

سوال من از رييس قوه قضاييه اين است كه اگر يك نفر نسبت دروغ را به رييس قوه‌قضاييه مي‌داد، آيا دادستان سكوت مي‌كرد؟

ليست صد نفره دوتابعيتي‌ها توسط هيات تحقيق و تفحص به رياست كريمي قدوسي تهيه كه 70 درصد اين ليست توسط وزارت اطلاعات تكذيب شد.

دستگاه‌هايي مانند وزارت نفت، جهاد كشاورزي و دانشگاه‌ها مانده بودند كه اين ليست در كجاي نظام جمهوري اسلامي تهيه شده كه به زور افراد را متهم به دوتابعيتي بودن مي‌كند.

در جلسه‌اي كه كريمي‌قدوسي گزارش تحقيق و تفحص را ارايه مي‌داد، همراه با معاونت ضد‌جاسوسي وزارت در حضور وزير اطلاعات جلسه را به تنش كشاندند، اينكه رييس‌جمهور تابعيت اسكاتلند دارد، به عنوان يك دروغ بزرگ توسط كريمي‌قدوسي و دوستان شما در تلويزيون مطرح شد.

از شبكه خاكستري نام بردم، به همه دلسوزان نظام هشدار مي‌دهم، خانواده‌اي نيست كه در اين كشور براي نظام هزينه نداده باشد، شبكه خاكستري همان كندوي نفوذي است كه كريمي‌قدوسي به غلط آدرس آن را دادند و به اسم انقلابي‌گري قصد دارند فاتحه جمهوريت نظام را بخوانند.

نفوذ را علاوه بر وزارت امور خارجه در صدا و سيما، در حوزه‌هاي علميه و ساير محل‌ها بررسي و مشاهده كنيد كه در آنجا نيز نفوذي وجود دارد يا خير.

برخي نمايندگان كه غالبا از گروه پايداري نيز هستند عليه من به عنوان عضو هيات رييسه شكايت كردند كه خلاف شأن هيات رييسه عمل كرده‌ام، سال گذشته نيز از آقاي مطهري و وكيلي به دليل ديدار با آقاي خاتمي شكايت كرديد، شكايت شما راي لازم را كسب نكرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون