• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4428 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ مرداد

ويژه

قيمت هيچ‌يك از محصولات سايپا افزايش نيافته است

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: سايپا با استقبال از كاهش قيمت‌ها در بازار، هيچ‌گونه افزايشي در قيمت محصولات خود نداده و خواهان آرامش بازار است. به گزارش سايپانيوز، حسين كاظمي با اشاره به ثبات قيمت محصولات سايپا در ماه‌هاي اخير افزود: در حال حاضر با گذشت چند ماه از تغيير دستورالعمل قيمت‌گذاري خودرو، سايپا به عرضه محصولات خود با قيمت ثابت ادامه مي‌دهد.وي با اشاره به افزايش قيمت برخي از خودروهاي توليد داخل گفت: هيچ‌يك از اين افزايش قيمت‌ها مربوط به سايپا نبوده و اين گروه خود را ملزم به حفظ ثبات مي‌داند.

كاظمي تصريح كرد: سايپا ظرفيت روزانه فروش فوري اعتباري محصولات خود را نيز تا حد ممكن افزايش داده تا مصرف‌كنندگان واقعي بتوانند از مزيت‌هاي موجود در آن استفاده كنند.معاون بازاريابي و فروش سايپا گفت: افزوده شدن خودرو تيبا به سبد محصولات قابل عرضه در طرح فروش اعتباري از ديگر اقداماتي بود كه با هدف پوشش نيازهاي مختلف بازار صورت گرفت.

وي ادامه داد: بازار خودرو در حوزه قيمتي روند كاهشي را تجربه مي‌كند و گروه سايپا نيز با هدف كمك به حفظ و بهبود وضع موجود، علاوه بر ثابت‌نگه‌داشتن قيمت محصولات خود، عرضه به بازار را با سرعت بيشتري دنبال مي‌كند.وي از بازگشت امكان اعلام قيمت‌ها در سايت‌هاي اينترنتي خريد و فروش كالا به سايت‌هاي اينترنتي خريد و فروش خودرو انتقاد كرد و خواستار خريد محصولات سايپا توسط مشتريان از طريق سايت رسمي اين گروه شد.

كاظمي افزود: سايپا به كنترل قيمت محصولات خود در بازار و از بين بردن واسطه‌گري‌ها از طريق كاهش فاصله قيمت كارخانه و بازار ادامه خواهد داد.

برگزاري سومين كارگاه مرزبندي مفهومي فرهنگ و هنر

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان زيباسازي شهر تهران، سومين كارگاه مرزبندي مفهومي فرهنگ و هنر در پهنه فرهنگي، هنري رودكي با موضوع گزارش مديران از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در اين پهنه برگزار مي‌شود.‌ مهندس عبدالرضا گلپايگاني «معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران»، دكتر برزين ضرغامي «مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران»، دكتر نصرالله آباديان «شهردار منطقه 11»، مهندس عليرضا آقايي «مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي» و مهندس علي‌اكبر موسوي «مديرعامل مهندسان مشاور خودآوند» ميهمان اين نشست بوده و سخنراني خواهند كردند.

 

كيفيت و سلامت آب شرب و بهداشت مردم خط قرمز ماست

معاون بهره‌برداري شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاكيد بر سلامت آب شرب گفت: در فصل تابستان در پيك مصرف با افزايش دما بيش از 15 هزار ليتر در ثانيه آب شرب براي رفع نياز مشتركين در 56 شهر در استان لازم است در حالي كه نهايت ظرفيت تامين تصفيه‌خانه آب اصفهان حدود 10 هزار و300 ليتر در ثانيه است بنابراين براي رفع اين كمبود منابع زيرزميني در مدار بهره‌برداري قرار گرفت.

ناصر اكبري افزود: حدود 15 درصد آب شرب مشتركين در سطح استان از طريق منابع زيرزميني تامين مي‌شود و 85 درصد ديگر به وسيله تنها سامانه آبرساني اصفهان بزرگ تامين مي‌شود. وي ادامه داد: ميزان املاح موجود در منابع زيرزميني در سطح استان متفاوت است بنابراين طعم و مزه آب هم با توجه به املاح موجود در آب كمي تغيير مي‌كند اما آنچه مسلم است اينكه سلامت و بهداشت آب شرب در سطح استان مورد تاييد مراكز ذي‌صلاح است.

 

برگزاري پويش لبخند آب
با حضور بيش از 4 هزار و 400 نفر

با حضور شهردار، رييس و اعضاي شوراي شهر ساير مقامات و نيز بيش از 4 هزار و 400 نفر از قشرهاي مختلف، پويش لبخند آب در شهرستان دهاقان برگزارشد.

مدير آبفا دهاقان با ابراز خرسندي از استقبال قابل توجه مردم در برگزاري جشن لبخند آب اعلام كرد: اين پويش لبخند آب با هدف تعامل و همكاري بيش از پيش مردم در رابطه با مديريت مصرف آب از سوي روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در دستور كار قرار گرفت. زارعان با اشاره به كاهش مصرف سرانه آب شرب در شهرستان دهاقان اعلام كرد: سرانه مصرف آب شرب در سال 97 در دهاقان نسبت به سال 96 بيش از 4 درصد كاهش يافت كه اين رويداد تنها به دليل مصرف صحيح آب توسط مردم تحقق يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون