• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4433 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ مرداد

خبر

‎برگزاري اردوي كودكان شاد

هفدهمين دوره اردوي تفريحي-آموزشي و فرهنگي كودكان شاد با تلاش و همت جمعي از داوطلبان موسسه مردم‌نهاد تعالي براي دختران و پسران تحت پوشش آموزشي موسسه تعالي به‌صورت دو اردوي جداگانه در اردوگاه ابوذر تهران برگزار مي‌شود.‎ هدف از برگزاري اين دوره، ارايه آموزش‌هاي مفاهيم زندگي و افزايش شادي و نشاط براي كودكان و نوجواناني است كه به خاطر مشكلات مختلف نياز به حمايت‌هاي آموزشي همچنين نشاط و شادي دارند.‎اين برنامه توسط جوانان داوطلب موسسه تعالي با تحقيق و پژوهش در زمينه كودك و نوجوان برگزار مي‌شود. در اين برنامه شبانه‌روزي كه از 16 تا 18 مرداد ماه براي دختران و از 23 تا 25 مرداد براي پسران برگزار مي‌شود، كارگاه‌هاي گوناگوني هم براي مادران همراه در اين اردو درنظر گرفته شده است.

پيگيري رفع تحريم‌ دانشگاه‌هاي صنعتي شريف و شهيد بهشتي

رييس دانشگاه صنعتي شريف گفت: به دنبال رفع تحريم‌هاي اتحاديه اروپا عليه دانشگاه‌هاي صنعتي شريف و شهيد بهشتي هستيم. به گزارش مهر، .محمود فتوحي با اشاره به همكاري با كشورهاي اروپايي گفت: همكاري‌اي كه با كشورهاي مذكور صورت مي‌گيرد براساس تصميمات اتحاديه اروپا انجام مي‌شود. ۴۲ همكاري مشترك با دانشگاه‌هاي عضو اتحاديه اروپا و ۳۲ همكاري با دانشگاه‌هاي غيرعضو اتحاديه اروپا و ۱۲ توافقنامه و برنامه مشترك دكترا با دانشگاه‌هاي اروپا، ۱۱ قرارداد تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌هاي اروپايي داريم.همكاري‌هايي در زمينه تبادل استاد و دانشجو و تجربيات برتر بين دانشگاه‌ها صورت گرفته و درصدد رفع تحريم‌هاي اروپا عليه دانشگاه صنعتي شريف و شهيد بهشتي و رفع موانع انتقال ارز هستيم. همچنين به دنبال رفع چالش‌هاي انتشارات مقالات علمي و ورود تجهيزات دانشگاهي هستيم.

كشف‌ شلوارهاي شيشه‌اي در اداره پست

ظهر يكشنبه در پي تماس حراست اداره پست واقع در چهارراه لشگر با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر حضور دو فرد با بسته‌اي مشكوك در اين اداره، عوامل كلانتري ابوسعيد در محل حاضر شده و رسيدگي به موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.ماموران پس از حضور در اداره پست و در جريان بررسي مرسوله پستي كه دو فرد مذكور قصد پست آن را داشتند، متوجه شدند كه اين افراد قصد ارسال پنج ثوب شلوار به مقصدي مشخص را دارند.در بررسي‌هاي تكميلي مشخص شد درز كمر اين شلوارها به صورت غير طبيعي سفت است كه با بررسي آن و شكافتن درز كمر شلوارها مشاهده شد در شلوارها 600 گرم مواد روانگردان از نوع شيشه جاساز شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون