• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4434 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد

خبر

با آتش بازي نكنيد

دفتر امور هنگ‌كنگ در چين روز گذشته با اعلام اينكه معترضان راديكال هنگ‌كنگي نبايد خويشتنداري دولت پكن را با ضعف اشتباه بگيرند، وعده داد جنايتكاران خشني كه اين دولتشهر را به سمت پرتگاهي خطرناك سوق مي‌دهند، محاكمه مي‌شوند.

به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري رويترز، دفتر رسيدگي به امور هنگ‌كنگ و ماكائو در دولت چين در بيانيه‌اي اعلام كرد: بايد به تمامي اين جنايتكاران هشدار داد كه خويشتنداري دولت پكن را به ضعف تعبير نكنند و دچار اشتباه نشوند. نيروهاي ضد چين جريان‌هاي پشت پرده‌اي هستند كه به صورت آزادانه و بي‌پروا اقدام به تحريك معترضان مي‌كنند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: دولت پكن به صورت واضح اعلام كرده كه گروه كوچكي از جنايتكاران خشن و بي‌پروا و نيروهاي كثيف پشت اين اقدامات در هنگ‌كنگ هستند؛ همان‌هايي كه با آتش بازي مي‌كنند، با آتش هم از بين مي‌روند و در آخر، آنها هستند كه در نهايت نابود مي‌شوند. دفتر امور هنگ‌كنگ در چين در ادامه اين بيانيه همچنين آورده است، ارتش خلق چين نيروي قوي‌اي است و از هر بخش از قلمروي اين كشور دفاع مي‌كند.

اختلاف حل شد!

يكي از مقام‌هاي طالبان گفت، ايالات متحده و طالبان اختلافات موجود بر سر خروج نيروهاي خارجي از افغانستان را حل و فصل كردند. به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، پيشرفت در مذاكرات ميان طالبان و نمايندگان امريكايي در قطر در حالي به دست آمده كه به گفته اين مقام طالبان، اختلاف بر سر دستيابي به روند صلح افغانستان حل و فصل شده است.

اين مقام مسوول طالبان همچنين ادامه داد: اين اختلافات بر سر خروج نيروهاي امريكايي از افغانستان و تضمين‌هاي طالبان براي قطع ارتباط با گروه‌هاي افراط‌گرا بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون