• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4435 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ مرداد

عضو شوراي اسلامي شهر تهران، ري تجريش و شميرانات:

ادغام بخش مركزي شهرري به تهران تا سال ۹۲ قانوني نبوده است

حسن خليل‌آبادي، عضو شوراي اسلامي شهر تهران، ري، تجريش و شميرانات گفت: ادغام بخش مركزي شهرري به تهران تا سال ۹۲ قانوني نبوده است.

به گزارش مهر، خليل‌آبادي در نشست خبري كه به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگيان ري برگزار شد، طي سخناني با اشاره به اينكه شهرستان ري حريم دارد و وقتي براي شهري حريم تعيين كرديم، نمي‌توانيم آن را با شهر ديگري ادغام كنيم، اظهار داشت: در ايران هيچ شهري با شهر ديگر، شوراي مشترك ندارد و در همه شهرها بايد مردم آن شهر اعضاي شورا را انتخاب كنند و اين مساله در ري نيز بايد صادق باشد.

خليل‌آبادي عنوان داشت: بخش مديريت شهري ري به تهران متصل شده است و تا سال ۹۲، ادغام بخش مركزي شهرري به تهران قانوني نبوده و طبق تبصره ماده ۱۲ قانون شوراها بايد تهران تجريش و ري، يك شورا داشته باشند و بر اين اساس حق مردم ري ناديده گرفته شده است كه بايد در اين خصوص چاره‌انديشي شود.

وي با بيان اينكه خبرنگاري شغل بسيار سخت و پرمخاطره‌اي است بر حفظ امنيت شغلي خبرنگاران در همه سطوح تاكيد كرد و افزود: حرمت خبرنگاران بايد حفظ شود و نبايد آنان را در دعواهاي سياسي داخل كرد و روزنامه‌ها را به تعطيلي كشاند.

عضو شوراي اسلامي شهر تهران، ري، تجريش و شميرانات گفت: پيوند و ارتباط بسيار خوبي ميان شوراها و رسانه‌ها وجود دارد چرا كه مردم از طريق رسانه‌ها مي‌توانند در جريان امور قرار بگيرند.

خليل‌آبادي در ادامه بيان داشت: شفافيت، صداقت و راستي قلم و كلام خبرنگاران سبب شده است كه اين شغل ماندگار بماند و اين رسانه‌ها هستند كه امروزه نقش مهم ساماندهي افكار عمومي را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون