• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4442 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد

خبر

دستور رييسي براي ارتقاي سلامت اداري و مبارزه با فساد در كردستان

در پي سفر روز پنجشنبه رييس قوه قضاييه به استان كردستان، جلسه شوراي اداري اين استان با حضور آيت‌الله رييسي برگزار و برخي مطالب مبني بر بالا بودن آمار فساد در برخي دستگاه‌هاي اداري و اجرايي استان كردستان با استناد به گزارش يكي از مراجع رسمي كه اخيرا در اين زمينه منتشر و در برخي رسانه‌هاي كشور منعكس شده بود، مطرح شد. آيت‌الله رييسي پس از استماع اظهارات حاضران در جلسه با تاكيد بر اينكه اين موضوع نيازمند بررسي جدي است، از استاندار خواست كه اين موضوع را بررسي و در صورت صحت موضوع براي برخورد و ريشه‌كني فساد اداري تدبير و اقدام جدي كند. او همچنين تاكيد كرد كه در صورت عدم صحت ادعاهاي مطروحه در آن گزارش، نسبت به اين موضوع اطلاع‌رساني شود.

براساس اطلاعات به دست آمده رييس قوه قضاييه
در راستاي ارزيابي اين گزارش و رسيدگي به موضوع، دستور تشكيل هيات ويژه‌اي از دستگاه‌هاي نظارتي استان با محوريت سازمان بازرسي و عضويت سازمان تعزيرات، ديوان محاسبات، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه و ناجا را صادر كرد. بنا بر اين گزارش، در ساعات پاياني حضور رييس قوه قضاييه در كردستان، اولين جلسه اين هيات با حضور آيت‌الله رييسي و جمعي از مسوولان قضايي مرتبط در دادگستري سنندج تشكيل شد. رييس قوه قضاييه در اين جلسه دستور داده كه هر سه ماه يك‌بار روند پيشرفت اقدامات به او گزارش شود.

سوال محمود صادقي از وزير اطلاعات

محمود صادقي، نماينده مردم تهران در مجلس درباره فرمانده عمليات ترور دانشمندان هسته‌اي، خواستار سوال از وزير اطلاعات شد. به گزارش خبرآنلاين، او با انتشار كاربرگ سوال از وزير اطلاعات در حساب كاربري‌اش در توييتر، نوشت: «سوال از وزير اطلاعات درباره علت آزادي فردي كه قبلا اعترافات او به عنوان فرمانده عمليات ترور دانشمندان هسته‌اي از سيماي جمهوري اسلامي پخش شده بود، به هيات‌رييسه مجلس شوراي اسلامي تقديم شد.»

طرح تشكيل استان آذربايجان مرزي اعلام وصول شد

عضو هيات‌رييسه مجلس شوراي اسلامي طرح تشكيل استان آذربايجان مرزي با مركزيت شهر خوي را اعلام وصول كرد. به گزارش تسنيم، علي‌اصغر يوسف‌نژاد، عضو هيات‌رييسه مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز شبنه طرح تشكيل استان آذربايجان مرزي با مركزيت شهر خوي را اعلام وصول كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون