• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4449 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ شهريور

خبر

در نشست «جبهه اصلاح‌طلبان ايران»

شيوه‌نامه سنجش عملكرد اميدي‌ها تصويب شد

شوراي عالي اصلاح‌طلبان شيوه‌نامه سنجش عملكرد نمايندگان عضو فراكسيون اميد در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را تصويب كرد. به گزارش ايلنا، هفدهمين جلسه شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با حضور اعضا برگزار شد.در اين جلسه اعضاي شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با انتقاد از برخوردهاي صورت گرفته با آقايان مهدي مقدري و مهدي حاجتي، اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان و شيراز نسبت به برخوردهاي صورت‌ گرفته ابراز نگراني و تاسف كردند و با توجه به برخي ابهامات حقوقي موجود در رابطه با نحوه رسيدگي به اتهامات اعضاي شوراي شهر مقرر شد كارگروهي در رابطه با اين برخوردها تشكيل و در جهت حل مشكل با مسوولان قضايي رايزني صورت گيرد.در ادامه اين جلسه كارگروه تدوين راهبردها و سياست‌ها ضمن ارايه گزارشي مشروح درباره چالش‌هاي پيش روي كشور در عرصه سياست داخلي و خارجي و همچنين جريان اصلاح‌طلبي
بر اساس نظرخواهي‌هاي صورت ‌گرفته، درخصوص الگوي سياست‌ورزي و برنامه عمل اصلاح‌طلبان پيشنهادهايي مطرح و بر لزوم توجه به مطالبات مردم تاكيد شد. يكي از مصوبات هفدهمين جلسه شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان در راستاي نظارت بر عملكرد نهادهاي برآمده از شوراي عالي اصلاح‌طلبان تصويب شيوه‌نامه سنجش عملكرد نمايندگان عضو فراكسيون اميد در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بود.

 

ارسال آيين‌نامه اجراي انتخابات مجلس به هيات دولت

سيداسماعيل موسوي، سخنگوي ستاد انتخابات كشور با بيان اينكه آيين‌نامه جديد قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي به هيات دولت ارسال شده است، گفت: «اين آيين‌نامه بر اساس اصلاح قانون انتخابات در سال 95 تهيه شده است. اگر دولت اين آيين‌نامه را تصويب و ابلاغ كند، انتخابات سال جاري بر اساس اين آيين‌نامه اجرا مي‌شود.» به گزارش ايسنا، او ادامه داد: «انتخابات شوراهاي اسلامي در سال 96 در 139 شهرستان تمام الكترونيكي برگزار شد يعني هم احراز هويت و هم اخذ راي الكترونيكي بود. اگر وزارت كشور و شوراي نگهبان براي برگزاري انتخابات تمام الكترونيكي به توافق برسند، بايد به جامعه آموزش لازم را بدهيم. در حال حاضر جلسات كارشناسي در زمينه انتخابات الكترونيكي ميان شوراي نگهبان و وزارت كشور در حال برگزاري است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون