• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4450 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ شهريور

فرزندپروري باكفايت

كتاب «فرزندپروري باكفايت» نوشته جان فيليپ لوييس و كارن مك‌دونالد لوييس، طرحواره درماني و تحقيقات معتبر در زمينه فرزندپروري را با تجربيات نويسندگان اثر به عنوان درمانگر و والد تركيب كرده است تا راهي عملي، آسان و مستدل در فرزندپروري بگشايد. فرزندپروري باكفايت نيازهاي عاطفي اساسي را مطرح مي‌كند و توضيح مي‌دهد چرا تامين اين نيازها براي پرورش سالم فرزندان از نظر رواني لازم است. در اين كتاب والدين نسبت به خود ديد تازه‌اي مي‌يابند و مي‌آموزند چگونه از واكنش‌هاي منجر به خشم پرهيز و روابط را بعد از نزاع و درگيري ترميم كنند و بتوانند با كودكان و نوجوانان خود رابطه مجدد برقرار كنند.

جان لوييس بنيانگذار و رييس موسسه اميد جهاني (در سنگاپور) و مربي مهارت‌هاي زندگي و مشاور ازدواج است. جان و كارن هر دو عضو متخصص انجمن‌هاي مشاوره امريكا و استراليا به حساب مي‌آيند. آنها همچنين مشاوران رسمي انجمن مشاوره سنگاپور هستند. به عنوان بنيانگذاران رويكرد فيلم‌درماني، جان و كارن از محتواي چندرسانه‌اي در كارگاه‌هاي خود در كليسا و نهادهاي مستقل ديگر استفاده مي‌كنند و به آموزش مربيان در حوزه فرزندپروري و ازدواج در سراسر جهان مي‌پردازند.

«فرزندپروري باكفايت» به تازگي از سوي انتشارات ارجمند با ترجمه دكتر سيدمهدي موسوي‌موحد به فارسي برگردانده شده است. نشست ويژه شهر كتاب در روز شنبه نهم شهريور ساعت ۱۱ صبح به رونمايي اين اثر اختصاص دارد كه با حضور مترجم اثر، جان فيليپ لوييس و امير عسگري در مركز فرهنگي شهر كتاب واقع در خيابان شهيد بهشتي، خيابان شهيد احمد قصير (بخارست)، نبش كوچه سوم برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون