• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4455 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

كوتاه خبر

در پي اتفاقات به وجود آمده براي سعيد ملايي جودوكار ايران در رقابت‌هاي جهاني و برخي رفتار و دخالت‌هاي رييس فدراسيون بين‌المللي جودو، رييس كميته ملي المپيك ايران نامه اعتراضي شديداللحني در اين زمينه براي توماس باخ رييس كميته بين‌المللي المپيك ارسال كرد.

فيفا نامزدهاي نهايي بهترين‌هاي فيفا را در دو بخش اعلام كرد. رونالدو، مسي و فن‌دايك نامزدهاي بهترين بازيكن مرد و الكس مورگان مگان رپينو و لوسي برنز نامزدهاي بهترين بازيكن زن هستند.

با توجه به اغتشاشات و ناآرامي‌ها در هنگ‌كنگ و تعطيلي چند روزه فرودگاه اين كشور در آستانه برگزاري بازي ايران و هنگ‌كنگ در مرحله انتخابي جام جهاني، فدراسيون فوتبال سه مرتبه با فيفا نامه‌نگاري كرده است تا فدراسيون جهاني فوتبال تصميمات لازم از قبيل برگزاري بازي در زمين بي‌طرف را در صورت اوج گرفتن اغتشاشات در نظر داشته باشد.

به دنبال اظهارنظر مهدي تاج- رييس فدراسيون فوتبال- مبني بر اينكه اگر خبرنگاري پرسش بي‌ربط كند، چهار سال از كار خبري محروم‌ مي‌شود، اعضاي هيات‌ مديره انجمن‌ پيشكسوتان‌ مطبوعات ضمن ارسال نامه‌اي به تاج از او خواستند كه بهتر است به مشكلات فوتبال بپردازد و امور مربوط به خبرنگاران را به مرجع ذي‌صلاح بسپارد.

ملي‌پوشان تكواندو ايران سومين مبارزه خود در رقابت‌هاي تيمي هنرهاي رزمي جهان 2019 را با پيروزي برابر تيم مراكش پشت سر گذاشتند و ‌راهي فينال شدند.

كيلور ناواس، دروازه‌بان ۳۲ ساله كاستاريكايي، با پاري‌سن‌ژرمن به توافق نهايي رسيد و صبح دوشنبه براي عقد قرارداد با اين تيم وارد پاريس شد.

گرت بيل با دو گلي كه در بازي با ويارئال به ثمر رساند، تعداد گل‌هايش را با پيراهن رئال مادريد به عدد ۱۰۴ رساند و از اين حيث به ركورد رونالدو نازاريو در اين تيم رسيد.

حسن تفتيان دونده ۱۰۰ متر ايران كه خود را براي حضور در مسابقات قهرماني جهان آماده مي‌كند، در تورنمنت بين‌المللي سوييس و با حضور ورزشكاراني چون جاستين گاتلين، با ثبت ركورد ۱۰.۱۶ به مقام سوم رسيد. در اين رقابت‌ها جاستين گاتلين از امريكا با زمان ۹.۹۷ قهرمان شد و مايكل رودگرز از همين كشور با زمان ۱۰.۰۰ در جايگاه دوم ايستاد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون