• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4459 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ شهريور

خبر

سردار غيب‌پرور جانشين سلامي در قرارگاه امنيتي امام علي(ع) شد

سردار سرتيپ پاسدار «غلامحسين غيب‌پرور» با حكم سردار سرلشكر «حسين سلامي» به عنوان جانشين فرماندهي كل سپاه در قرارگاه مركزي امنيتي امام علي (ع) منصوب شد. به گزارش فارس، در حكم فرمانده كل سپاه خطاب به سردار غلامحسين غيب‌پرور آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و مجاهدت‌هاي خستگي‌ناپذير جنابعالي در مسووليت‌هاي مختلف به‌ويژه رييس سازمان بسيج مستضعفين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و با
امعان نظر به تقدير مقام معظم فرماندهي كل قوا (مدظله‌العالي) از تلاش‌هاي ارزنده و مواضع انقلابي شما، به موجب اين حكم به سمت جانشين فرماندهي كل سپاه در قرارگاه مركزي امنيتي امام علي(ع) منصوب مي‌شويد. سردار غيب‌پرور پيش از اين رياست سازمان بسيج مستضعفين، قرارگاه امام حسين(ع) سپاه و فرماندهي سپاه فجر استان فارس را برعهده داشت.

انفجار بمب صوتي در اهواز به‌خاطر مساله خانوادگي

استاندار خوزستان گفت: بمب منفجر شده صوتي بوده و براساس گزارش نيروي انتظامي مساله خانوادگي بوده است. به گزارش ايلنا، غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان در واكنش به خبر منتشر شده درباره بمب‌گذاري در كوي صادقيه اهواز، با بيان اينكه بمب منفجر شده صوتي بوده است، گفت:
با بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد كه مساله خانوادگي بوده و موضوع مهمي نبوده است. او تصريح كرد: مساله امنيتي نبوده و براساس گزارش نيروي انتظامي و سازمان‌هاي مربوطه اين مساله خانوادگي بوده و مساله خاصي هم نبوده است.

حمايت مشروط باهنر از شوراي وحدت اصولگرايان

سيدكمال سجادي، عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: در هر كار سياسي مهم همچون انتخابات رياست‌جمهوري و مجلس، مشاركت جامعه روحانيت مبارز امري است كه اصولگرايان طالب آن هستند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سجادي درمورد وحدت اصولگرايان گفت: همه معتقديم كه اصولگرايان بايد وحدت داشته باشند و اتئلاف و وحدت را بايد در دستوركار خود قرار دهند. بايد ساز و كاري ايجاد شود كه اصولگرايان زير آن چتر حمايت قرار گيرند و همه گروه‌هاي احزابي و سياسي كشور بايد در اين مجموعه قرار گيرند و اين ساختار بايد مورد تاييد اصولگرايان باشد. او تصريح كرد: همان‌طور كه قبلا من و مهندس باهنر در مصاحبه‌ها و همچنين در جلسه با كارمندان كشور گفته‌ايم، ما از شوراي ائتلاف وحدت حمايت مي‌كنيم و اين وحدت بايد به صورتي باشد كه از همه جمعيت‌ها و احزاب اصولگرايان در آن شركت كنند و عدم حضور آنها براي اصولگرايان قابل‌قبول نيست. سجادي در عين حال خاطرنشان كرد: بايد احزاب پرمخاطبي مانند جامعه اسلامي كارمندان و فرهنگيان و جامعه روحانيت مبارز حضور داشته باشند و جامعه روحانيت مبارز نقش پدري را ايفا مي‌كند و از جمعيت‌هاي مرجع است.

براي لاريجاني منافع ملي مهم است، نه خوشامد احزاب

نماينده لنگرود در مجلس شوراي اسلامي گفت: لاريجاني هر جا احساس كنند منافع ملي به دخالت ايشان بستگي دارد، تلاش مي‌كنند آن را دنبال كنند، براي‌شان مهم نيست كه خوشامد كدام حزب و جريان سياسي است. مهرداد بائوج‌لاهوتي، نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي، درباره توانايي‌هاي علي لاريجاني در مجلس دهم و گرايشات سياسي او به خبرنگار برنا گفت: نمي‌دانم بعضي‌ها با چه انگيزه‌اي درصدد نابود كردن سرمايه‌هاي انساني برمي‌آيند كه منابع كشور هستند و بايد حفظ‌شان كنيم. او افزود: امثال لاريجاني، سرمايه‌هاي اجتماعي و بيت‌المال هستند. او الان بايد براي جمهوري اسلامي ارزشمند باشد. به هر حال براي اينها سرمايه‌گذاري شده و امروز داراي انديشه و فكر هستند. عقلاي كشور، او را آدم بزرگي مي‌دانند. عضو كميسيون بودجه مجلس، علي لاريجاني را شخصيتي فراملي دانست و اظهار كرد: من كه سه دوره است كه با ايشان كار مي‌كنم، معتقدم شخصيتي فراملي دارند. كساني هستند كه هر جا احساس كنند منافع ملي به دخالت او بستگي دارد، تلاش مي‌كنند آن را دنبال كنند، براي‌شان مهم نيست كه خوشامد كدام حزب و جريان سياسي است. بيشتر منافع ملي براي‌شان اولي است تا منافع يك حزب يا جريان. لاهوتي در پاسخ به اين پرسش كه آيا كانديدا شدن او از قم به اين علت است كه در تهران راي نمي‌‌آورد، اعلام كرد: كانديدا شدن او از قم به اين علت است كه ريشه زندگي‌اش در قم است، خانواده او در اين شهر زندگي مي‌كنند. راي آوردن در قم سخت‌تر از تهران است.

جزييات درگيري مسلحانه با چند ضدانقلاب در مريوان

در درگيري مسلحانه مرزبانان هنگ مرزي مريوان با معاندان جمهوري اسلامي ايران، يك تن از مرزبانان به شهادت رسيد. به گزارش ايلنا، مرزبانان هنگ مريوان حين كنترل و پايش نوار مرزي، با تعدادي افراد ناشناس مسلح معاند ضدانقلاب در نقطه صفر مرزي و حريم ممنوعه كه قصد ورود غيرقانوني به خاك كشور را داشتند، مواجه شدند. مرزبانان به محض مشاهده متجاوزان، موضع مناسب اتخاذ كرده و با حجم آتش سنگين آنها را غافلگير و موفق شدند با استعانت از خداوند متعال، تلفات سنگيني به معاندان جمهوري اسلامي ايران در مرزهاي غرب كشور وارد كنند. در اين درگيري مقتدرانه استوار يكم وظيفه «مجيد شيري‌پز» ساكن «خمين» به فيض عظماي شهادت نائل آمد و گروهبان ‌يكم «مسلم غريبي ده‌گلي» مجروح شد كه حال او رضايتبخش است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون