• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4462 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ شهريور

خبر

روحاني به آنكارا مي‌رود

رييس‌جمهوري اسلامي ايران براي شركت در اجلاس سه‌جانبه سران ايران، روسيه و تركيه روز يكشنبه ۲۴ شهريور ماه جاري به آنكارا سفر مي‌كند. به گزارش ايرنا، معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رييس‌جمهوري روز جمعه گفت: حجت‌الاسلام حسن روحاني به دعوت رسمي رجب طيب اردوغان همتاي تركيه‌اي خود براي حضور و سخنراني در پنجمين دور اجلاس سه‌جانبه سران ايران، روسيه و تركيه كه روز دوشنبه ۲۵ شهريور ماه و در ادامه رايزني‌هاي سه كشور ضامن روند آستانه براي حل بحران سوريه برگزار مي‌شود به آنكارا سفر مي‌كند. پرويز اسماعيلي گفت: علاوه بر مذاكرات روساي جمهوري اسلامي ايران، روسيه و تركيه در اين اجلاس، طرفين براي ادامه و توسعه همكاري‌هاي سه‌جانبه در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي و همچنين ارتباطات منطقه‌اي گفت‌وگو مي‌كنند.
او يادآور شد: رييس‌جمهوري اسلامي ايران همچنين در حاشيه اجلاس آنكارا، ديدارهاي جداگانه‌اي با روساي جمهوري فدراسيون روسيه و تركيه دارد كه در آن مهم‌ترين مسائل في‌مابين و روابط دوجانبه مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد. روحاني را در اين سفر يك هيات بلندپايه سياسي و اقتصادي همراهي مي‌كند. رييس‌جمهوري شامگاه دوشنبه آينده به تهران بازمي‌گردد.

صفحه اينستاگرام محسن رضايي بار ديگر مسدود شد

اينستاگرام براي سومين‌بار صفحه محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام را مسدود كرد. به گزارش فارس، اين صفحه اينستاگرام بدون هرگونه هشدار و اطلاع قبلي توسط اينستاگرام حذف شد.براساس اين گزارش، صفحه دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در موج اول انسداد صفحات كارگزاران انقلاب اسلامي ايران و سپاه پاسداران از دسترس مخاطبان خارج شد. جديدترين مطلب بارگذاري شده در صفحه محسن رضايي به شرح زير بود: «والده مكرم دكتر مسعود سليماني از دانشمندان برتر جهان در رشته سلول‌هاي بنيادين كه يك سال پيش براي فرصت مطالعاتي به امريكا رفته بود و به دلايل واهي آنجا به زندان افتاد، امروز در غم اسارت فرزند نخبه‌اش پس از تحمل 6 ماه بيماري ناشي از شوك به رحمت خدا رفت!ديروز دانشمندان هسته‌اي ما را ترور كردند امروز دانشمندان سلول‌هاي بنيادين را زنداني مي‌كنند. ولي ملت و جوانان ما راه پيشرفت كشور را بازخواهند كرد.» در اين گزارش آمده است: اين اقدام كه از طرفي گوياي ضعف دشمن در برخورد با معترضين سياست‌هاي امريكا به شمار مي‌رود ازسوي ديگر نشان مي‌دهد كه بازتاب فوت والده دانشمند ايراني كه به ستم در زندان‌ها اسير شده چه ميزان آنان را در برابر شعارهاي فريبنده‌شان دچار تناقض كرده كه راهي جز مسدودسازي صفحه نيافته‌اند.

سرلشكر باقري با فرمانده نظامي شانگهاي ديدار كرد

رييس ستادكل نيروهاي مسلح با فرمانده نظامي منطقه شانگهاي ديدار و گفت‌وگو كرد. به گزارش ايسنا، سرلشكر محمد باقري، رييس ستادكل نيروهاي مسلح در ادامه برنامه‌هاي سفر به جمهوري خلق چين با فرمانده نظامي منطقه شانگهاي ملاقات كرد.در اين ملاقات، فرمانده نظامي منطقه ضمن خير مقدم به رييس ستادكل نيروهاي مسلح و هيات همراه، حضور او را در منطقه شانگهاي داراي ثمرات راهبردي براي دو كشور قلمداد كرد. او ضمن بيان گزارشي از روند پيشرفت شهر شانگهاي و چشم‌انداز آينده آن به پيشينه روابط دوستانه دو كشور اشاره كرد و گفت: دوستي دو كشور سابقه در تاريخ دارد و ناگسستني است.سرلشكر باقري نيز ضمن ابراز خوشحالي از حضور در جمهوري خلق چين و ديدار با مقامات عاليرتبه اين كشور، توسعه روابط في‌مابين را امري لازم براي تقويت و استحكام پيوندهاي دوستي دو ملت و مقابله با يكجانبه‌گرايي افراطي رژيم عهدشكن امريكا دانست.

توضيح واعظي درباره نظرش درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها

رييس دفتر رييس‌جمهور درباره اظهارنظر اخير خود در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها توضيح داد. به گزارش ايلنا، محمود واعظي رييس دفتر رييس‌جمهور با انتشار فيلم بخشي از گفت‌وگوي خود با خبرنگاران دولت در حاشيه جلسه روزگذشته هيات‌وزيران در اينستاگرام نوشت: «ديروز در حياط دولت در تاييد حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها سخن گفتم؛ حتي در آن قسمت كه عنوان كردم در شرايط فعلي به دليل وجود فحاشي در استاديوم‌ها اين حضور را به مصلحت نمي‌دانم، بلافاصله از تمهيد وزارت ورزش و جوانان براي تغيير شرايط سخن گفتم و تاكيد كردم كه دولت وزير ورزش را مامور كرده تا همين شرايط را نيز مديريت كند تا خانم‌هاي محترمه علاقه‌مند به حضور در ورزشگاه‌ها بتوانند در شرايطي مناسب، مسابقات را در استاديوم تماشا كنند؛ لذا عمده اظهارات، ايجابي و در راستاي تحقق اين مطالبه بود. باتوجه به اينكه براي بازي‌هاي ملي زيرساخت‌هاي لازم فراهم شده، اميدوارم با حسن مديريت مسوولان و ليدرها و ساير تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها، اين امكان براي بازي‌هاي باشگاهي نيز فراهم شود.»

سپاه فراتر از خط‌كشي قومي و مذهبي عمل كرده است

فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه سپاه فراتر از خط‌كشي قومي و مذهبي عمل كرده است، گفت: در هيچ شرايطي به اراده دشمنان اجازه ظهور و بروز نمي‌دهيم. به گزارش مهر، سرلشكر حسين سلامي از سيل‌هاي اخير در مناطقي از كشور به عنوان نشانه زيباي تجسم دل‌انگيز وحدت، همدلي و برادري نام برد و گفت: ما براساس خدا، كتاب، پيامبر و سنت واحد «يد واحده» هستيم و عمل مي‌كنيم. سلامي با تاكيد بر اينكه سپاه فراتر از خط‌كشي قومي و مذهبي عمل كرده و از مردم است، گفت: پاسداران فرزندان اين مردم هستند و قلعه مستحكم حفاظت از ملت هستند. فرمانده كل سپاه پاسداران تاكيد كرد: سپاه از دل مردم جوشيده و بدون منت، آنچه در اختيار سپاه است در خدمت مردم قرار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون