• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4478 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

آمار مسافران روزانه خط 7 مترو تهران از 50 هزار نفر عبور كرد

نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: آمار مسافران روزانه خط هفت متروي تهران از پنجاه هزار نفر گذشت.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران، فرنوش نوبخت با بيان اينكه با عنايت به بهره‌برداري از ايستگاه‌هاي جديد خط ۷ و كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهراني به استفاده بيشتر از اين ناوگان تشويق شده‌اند، افزود: از ابتداي مهرماه ۹۸ آمار مسافران خط ۷ متروي تهران از پنجاه هزار نفر عبور كرد.

او به كاهش فاصله حركت قطار‌هاي خط ۷ مترو از ۱۵دقيقه به ۱۲ دقيقه اشاره و خاطرنشان كرد: به همين دليل در مهرماه ميزان استفاده شهروندان از خط ۷متروي تهران افزايش يافته است.

فرنوش نوبخت در ادامه از افزايش هزار و صددرصدي مسافران متروي تهران و حومه نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در هفته اول مهرماه سال ۱۳۹۷؛ ۲۶ هزار نفر از خط ۷ متروي تهران و حومه استفاده كردند كه اين رقم امسال به ۳۰۰ هزار نفر رسيد كه به عبارتي حدود ۲۷۴ هزار نفر افزايش مسافر داشتيم. ايستگاه ميدان صنعت شلوغ‌ترين ايستگاه خط ۷متروي تهران است و ايستگاه‌هاي تربيت مدرس، مهديه و بريانك به ترتيب بيشترين آمار مسافر را به خود اختصاص داده‌اند.

لازم به توضيح است با توجه به اجراي طرح شناور شدن ساعت كاري دستگاه‌هاي دولتي، شهروندان و مسافران مي‌توانند با آرامش خاطر بيشتري براي سفرهاي درون‌شهري در ساعت‌هاي مختلف از مترو استفاده كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون