• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4480 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۳ مهر

در هفته ششم ليگ برتر

استقلال بالاخره برد

در هفته ششم ليگ برتر فوتبال ايران آبي‌هاي پايتخت بالاخره طعم برد را در ورزشگاه خالي آزادي چشيدند. شاگردان استراماچوني در بازي مقابل گل‌گهر سيرجان با دو گل ميليچ و قائدي در مقابل تك گل بهنام برزاي به پيروزي رسيدند و شش امتيازي شدند. اين مسابقه كاملا تحت تاثير قضاوت اكرمي داور ديدار و اشتباهات فراهاني دروازه‌بان تيم مهمان بود.

گل اول بازي روي سانتر وريا غفوري و ضربه ميليچ براي استقلال به ثمر رسيد. در اين صحنه اشتباه عجيب فراهاني و رد شدن توپ از كنار دستانش در به ثمر رسيدن گل كاملا موثر بود. دومين اتفاق مهم بازي اعلام پنالتي به نفع گل‌گهر سيرجان بود. در محوطه جريمه استقلال تعلل علي كريمي باعث شد بازيكن گل‌گهر كمي زودتر به توپ ضربه بزند و در ادامه ضربه كريمي به پشت پاي بازيكن گل‌گهر برخورد كرد كه اين صحنه از ديد داور پنالتي تشخيص داده شد. بعد از بازي كارشناسان زيادي در مورد پنالتي بودن يا نبودن صحنه اظهارنظر كردند. از اين ميان فنايي و رودنيل به طور قطع اعتقاد داشتند كه خطايي رخ نداده است.

ضربه پنالتي توسط برزاي به سمت دروازه حسيني زده شد كه گلر استقلال موفق شد ضربه را مهار كند اما خود برزاي در ريباند موفق به گشودن دروازه حريف شد. در ادامه بازي به تعادل كشيده شد اما يك فرار از سوي بازيكنان گل‌گهر اين تيم را در موقعيت گلزني تك‌ به تك قرار داد كه با دخالت مدافعين استقلال پشت محوطه جريمه سرنگون شد. داور ابتدا يك ضربه خطا به نفع گل‌گهر اعلام كرد و با توجه به اينكه مهاجم اين تيم در موقعيت تك‌به‌تك قرار داشت بايد از كارت قرمز خود استفاده مي‌كرد. اما داور پشت خط اعلام كرد كه خطايي رخ نداده است و توپ در اختيار بازيكنان استقلال قرار گرفت. اعلام اين موضع از سوي داور موج اعتراض گل‌گهري‌ها را به دنبال داشت. نيمه اول با نتيجه يك - يك تمام شد.

در آغاز نيمه دوم سانتر ميلاد زكي‌پور باز هم به اشتباه فراهاني منجر شد. توپ ارسالي از دستان فراهاني خارج شد و در ادامه به مهدي قائدي رسيد و او دروازه خالي را گشود. با اين حال در اين صحنه تكل بلند تبريزي روي فراهاني به اعتقاد بازيكنان گل‌گهر خطا بود و باعث شد آنها به سمت داور پشت دروازه هجوم ببرند اما داور چنين اعتقادي نداشت و گل پذيرفته شد. در ادامه هيچ كدام از دو تيم نتوانستند توپي از خط دروازه‌ها عبور دهند تا استراماچوني در حالي كه محروم بود و از روي سكوها بازي تيمش را نظاره مي‌كرد اولين بردش را جشن بگيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون