• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4481 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

پرداخت‌هاي روزانه را با همراه بانك پاسارگاد برنامه‌ريزي كنيد

همراه‌بانك‌ پاسارگاد علاوه بر اينكه نقش يك اپليكيشن بانكي را ايفا مي‌كند، توانسته در بخش تسهيلات، خدمات مبتني بر كارت و خدمات سپرده با ضريب امنيت بالا، مشتريان را از مراجعه به شعبه فيزيكي بانك بي‌نياز كرده و سهولت و كيفيت مطلوبي در اين بخش براي مشتريان فراهم كند. بانكداري همراه در ايران همگام با دنيا در حال پوست‌اندازي‌هاي جديدي است و ظهور فناوري‌هاي نوين بانكي هم تغييرات مداوم در رفتار مشتريان را سبب شده هم مديران بانكي را مجاب به مهاجرت فكري در فضاي جديد كرده است. اپليكيشن‌هاي همراه بانك امروزه فضاي جديدي در بانكداري ايجاد كرده و تغيير ذائقه مشتريان در اقبال اين شعبه‌هاي كوچك بانكي در تلفن‌هاي همراه بي‌تاثير نبوده است. از همين ‌روست كه شتاب در عرضه و به روزآوري اين اپليكيشن‌ها، توسعه پرشتابي را در كشور تجربه مي‌كنند و هر بانكي تلاش دارد با ارايه بهترين و كامل‌ترين نسخه از همراه‌بانك روي گوشي‌هاي هوشمند شهروندان، مشتريان خود را حفظ كند و با ايجاد جذابيت‌هاي موثر در جهت جذب مشتريان جديد گام بردارد. بانك‌پاسارگاد كه يكي از بزرگ‌ترين بانك‌هاي خصوصي كشور است در سال‌هاي اخير تلاش كرده تا در حوزه فناوري‌هاي نوين بانكي با ارايه خدمات متنوع و مناسب حضور قدرتمندي در بازار بانكداري ديجيتال و خصوصا بانكداري همراه در كشور داشته باشد.

اپليكيشن‌هاي همراه بانك كه اين روزها دنياي بانكداري را متحول كرده و به ارتباط مشتريان با بانك‌ها و شعبه‌ها شكل تازه‌اي بخشيده از جمله خدماتي است كه امروزه بازوي قدرتمندي براي هر بانكي است تا بتواند فارغ از هزينه‌هاي بالاي شعبه‌داري و باجه‌هاي فيزيكي، نيازمندي‌هاي مشتريان خود را پاسخ داده و درآمدهاي كارمزدي خود را نيز افزايش دهد. بانك‌پاسارگاد نيز با ارايه سامانه‌هاي موبايلي مختلف تلاش كرده تا حداكثر خدمات را در حوزه‌هاي مختلف بانكي براي كاربران خود فراهم كند. يكي از اين سامانه‌ها كه اتفاقا در سال‌هاي اخير رشد و توسعه چشمگيري نيز داشته، سامانه همراه‌بانك‌ پاسارگاد است.

همراه‌بانك‌ پاسارگاد علاوه بر اينكه نقش يك اپليكيشن بانكي را ايفا مي‌كند، توانسته در بخش تسهيلات، خدمات مبتني بر كارت و خدمات سپرده با ضريب امنيت بالا، مشتريان را از مراجعه به شعبه فيزيكي بانك بي‌نياز كرده و سهولت و كيفيت مطلوبي در اين بخش براي مشتريان فراهم كند. سرويس‌هاي برداشت مستقيم يا همان Direct Debit نيز در همراه‌بانك ‌پاسارگاد ارايه مي‌شود. اين خدمت ارزشمند علاوه بر خلق سهولت در فضاي كسب وكارهاي نوپا، سهولت و پرداخت برنامه‌ريزي شده براي كاربران را هم به ارمغان مي‌آورد.

ورود با اثر انگشت و تشخيص چهره براي دستگاه‌هايي كه قابليت‌هاي سخت‌افزاري و امنيتي مورد نياز را دارند از ديگر قابليت‌هاي مهم همراه‌بانك ‌پاسارگاد است. به عنوان يكي از نقاط مثبت و موثر اين سامانه مي‌توان به وجود زيرساخت‌هاي فني قوي در اين سامانه اشاره كرد. به طوري‌ كه در موضوع تحريم نرم‌افزارهاي ايراني مبتني بر سيستم عامل IOS در سال گذشته، نسخه IOS سامانه همراه‌بانك‌ پاسارگاد بر خلاف بسياري از اپليكيشن‌هاي مالي موجود، دچار قطعي يا كندي و اختلال در سرويس‌دهي نشد و كاربران اين سامانه به دليل تمهيدات فني انديشيده ‌شده با هيچ مشكلي مواجه نشدند. همچنين از قابليت‌هاي جديد و مهم نسخه‌هاي سيستم عامل‌هاي Android و IOS مي‌توان به امكان ثبت مبلغ چك، يادآور چك، امكان اسكن كارت، استعلام نام دارنده كارت، امكان شارژ مستقيم، امكان مشاهده دستور پرداخت كارتابلي و اخذ استعلام‌هاي تبديل شبا به سپرده و كارت اشاره كرد. براي افزايش ضريب امنيت در سامانه همراه‌بانك ‌پاسارگاد، براي ورود به اين سامانه علاوه بر رمز عبور مشتريان مي‌توانند از ابزار امنيتي منحصر به فرد اثر انگشت و تشخيص چهره استفاده كنند. بر اين اساس مشتريان اين بانك براي دريافت رمز و فعال‌سازي همراه‌بانك مي‌توانند به سامانه بانكداري مجازي يا نزديك‌ترين شعبه بانك‌پاسارگاد مراجعه كنند. پس از دريافت رمز عبور از شعبه، نرم‌افزار همراه بانك را از وب‌سايت بانك‌ پاسارگاد دانلود و پس از انتقال به گوشي تلفن ‌همراه نصب كنيد. پس از نصب، نرم‌افزار مربوطه را اجرا كرده و نام كاربري و رمز عبور مندرج در فرم رمز را براي ورود به سامانه در محل‌هاي مربوطه وارد كنيد. همچنين در صورت فراموشي رمز همراه‌بانك، جهت دريافت رمز جديد صرفا از طريق شعبه‌هاي بانك مي‌توان اقدام كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون