• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4482 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

ويژه

توجه به مسووليت اجتماعي ركن پيشرو بودن فولاد مباركه

مهندس ايرج ترابي، مدير روابط عمومي فولاد مباركه اصفهان به تشريح دلايل برگزيده شدن اين شركت در هفتمين كنفرانس حرفه‌اي‌گرايي روابط عمومي پرداخت.

ايرج ترابي با اشاره به نقش همزمان توليدي و اجتماعي فولاد مباركه گفت: شركت فولاد مباركه اصفهان به عنوان بزرگ‌ترين شركت توليدكننده فولادهاي تخت در خاورميانه و منطقه MENA به عنوان يك شركت صنعتي بزرگ همواره مطرح بوده و علاوه بر توليد محصولات فولادي و ورق‌هاي متعدد و موردمصرف در صنعت، همواره درراستاي تعهد خود به جامعه پيرامونش به مسووليت‌هاي اجتماعي‌اش توجه ويژه داشته است.

 

صدور آني كارت هديه در كيوسك‌هاي بانك‌ پاسارگاد

بانك ‌‌پاسارگاد امكان صدور آني كارت هديه در طرح‌هاي متعدد و با متن دلخواه را از طريق كيوسك‌هاي مستقر در 93 شعبه خود فراهم كرد. به گزارش روابط ‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، كيوسك‌هاي كارت هديه مستقر در 93 شعبه اين بانك در تهران و برخي شهرستان‌ها، با امكان دسترسي 24 ساعته، علاوه بر صدور كارت هديه، قابليت انجام تمامي تراكنش‌هاي غيرنقدي بانكي را نيز دارند. گفتني است به‌زودي تعداد شعبه‌هاي مجهز به كيوسك‌هاي كارت هديه در تهران و شهرستان‌ها گسترش خواهد يافت. مشتريان براي دريافت ليست شعبه‌هاي مجهز به اين كيوسك‌ها و كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت بانك‌ به نشاني
www.bpi.ir مراجعه كنند يا با مركز مشاوره و اطلاع‌رساني اين بانك به شماره 82890 تماس حاصل كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون