• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4487 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

از انتخاب بازيگر نقش سلمان فارسي تا مرگ يك بازيگر قديمي سينما

حمله دوباره دنيرو به ترامپ

عليرضا شجاع‌نوري و نقش «سلمان فارسي»

عليرضا شجاع‌نوري به عنوان بازيگر نقش سلمان در سريال «سلمان فارسي» به كارگرداني داوود ميرباقري انتخاب شد. تصوير‌برداري اين مجموعه تلويزيوني اواخر آذرماه در جزيره قشم آغاز مي‌‌شود. پيش‌تر در مصاحبه‌ها عنوان شده بود كه در ساخت سريال «سلمان فارسي» به خوبي از ظرفيت استان‌ها استفاده شده و كار شناسايي حدود ۲۰ هزار بازيگر در ۲۹ استان كشور، پيش رفته است. قرار است در اين مجموعه از هنرمندان و افراد بااستعدادي كه به دلايلي مهجور مانده‌اند، حمايت تا كار شناسايي بازيگران براي ايفاي ۱۵۰۰ نقش انجام شود.

رابرت دنيرو: ترامپ بازيگر كثيف است

رابرت دنيرو كه براي معرفي «ايرلندي» در جشنواره فيلم لندن حاضر شده بود ترامپ را بار ديگر به باد انتقاد گرفت و از او به عنوان «بازيگر كثيف» ياد كرد كه تلاش دارد همه بنيادها را تخريب كند تا خودش را نجات دهد. در حالي كه قرار است امروز يكشنبه فيلم «ايرلندي» اولين نمايش خود را خارج از امريكا در جشنواره فيلم لندن تجربه كند، بازيگر برنده اسكار شب پيش گفت: امروز به خاطر ترامپ همه‌چيز به هم خورده زيرا او يك بازيگر كثيف است. براي من عجيب است كه او چنين شخصيتي است. او از اين كارها دست برنمي‌دارد و درباره همه نهادها حرف‌هاي بي‌خود مي‌زند. وي افزود: ما بايد از اين نهادها حمايت و همين‌طور از ستون چهارم يعني مطبوعات دفاع كنيم، زيرا او تلاش دارد همه اين نهادها را نابود كند و براي اين كار تنها يك دليل دارد: نجات خودش و همه ما هم اين را مي‌دانيم. دنيرو همچنين از جمهوريخواهان هم انتقاد كرد و گفت آنها آنقدر ترسيده‌اند كه از انجام هر كاري عاجز مانده‌اند. در حالي كه مي‌توانند در جوامع خودشان شروع به عملي عليه ترامپ بكنند. آنها بايد پول بيشتري جمع كنند و در برابر او بايستند و من نمي‌دانم چرا هيچ‌كاري نمي‌كنند. وي از فعاليت سناتورها هم دفاع كرد و گفت برويد بيرون و بگوييد نمي‌توانيم با اين كابينه و رييس‌جمهوري كار كنيم.

كيهان كلهر كنسرت استانبول را لغو كرد

كيهان كلهر نوازنده و آهنگساز شناخته شده موسيقي ايراني در اعتراض به حمله ارتش تركيه عليه كردهاي شمال سوريه كنسرت استانبول خود همراه با «رامبرانت تريو» را لغو كرد. به گزارش مهر كلهر حين برگزاري اين كنسرت ضمن ابراز تاسف از اقدام ارتش تركيه گفت: اين روزها روزهاي سختي براي مردم كرد است. متاسفانه خشونت و جنگي عليه مردم كرد شمال سوريه به راه افتاده كه باعث شده تا مردم كرد زير سركوب و ستم رنج بكشند. اين جنگ كشته‌شدگان و آوارگاني به همراه داشته و باعث مي‌شود ما شاهد افزايش پناهجويان باشيم؛ موضوعي كه برخي سياستمداران آن را متوجه نمي‌شوند. كلهر با اشاره به كنسرت ۲۱ مهر كه قرار بود در استانبول برگزار شود بيان كرد: قرار بود همراه با «رامبرانت تريو» طي روزهاي آينده كنسرت را در استانبول داشته باشم. اما من به نشانه احترام به برادران و خواهران كرد اين كنسرت را لغو مي‌كنم.

رابرت فارستر درگذشت

رابرت فارستر بازيگر قديمي سينما شب جمعه در سن ۷۸ سالگي درگذشت. فارستر كه سال‌ها پيش به خاطر بازي در فيلم «جكي بروان» نامزد دريافت اسكار نقش مكمل شده بود، در فيلم «ال‌كامينو: بريكينگ‌بد» هم بازي كرد. او حالا با مرگش نتوانست شاهد پخش اين فيلم باشد. از فيلم‌هاي معروف او مي‌توان به «سقوط المپيوس»، «فرشتگان چارلي۲»، «جاده مالهالند» و... اشاره كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون