• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4488 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

از سرنوشت بازيگر فيلم كيارستمي تا اجراي قطعه «روز واقعه»

گراميداشت محمد علي بهمني

گروه هنر و ادبيات

تجليل از محمدعلي بهمني

كاروان نخستين جشنواره ملي «شعر دانشجويي» اين هفته به دانشگاه علامه طباطبايي مي‌رسد؛ در اين مراسم از محمدعلي بهمني تجليل خواهد شد. در اين برنامه كه روز سه‌شنبه (۲۳ مهرماه) از ساعت ۱۵ در دانشكده ادبيات دانشگاه علامه طباطبايي برگزار مي‌شود، پنل تخصصي با موضوع «كنكاشي در غزل معاصر» برگزار خواهد شد.

روايت سرنوشت بازيگر فيلم كيارستمي

فيلم «درخت زندگي» با روايتي از سرنوشت و زندگي آينده بازيگران فيلم «خانه دوست كجاست» عباس كيارستمي اكران مي‌شود. هومن بابانوروزي در اين مستند 60 دقيقه‌اي سراغ بابك احمدپور 40 ساله رفته است. احمدپور بازيگر شخصيت پسربچه‌ فيلم «خانه دوست كجاست» بود كه تلاش مي‌كرد دفتر مشق دوستش را به او برساند. بابانوروزي بعد از 30 سال جوياي احوال و روزگار او شده است و اينكه آيا توانسته حضورش در سينما را تداوم ببخشد؟ مستند «درخت زندگي» از ۲۹ مهرماه در گروه سينمايي هنر و تجربه روي پرده‌ مي‌رود.

«جوكر» همچنان در صدر

فيلم «جوكر» به كارگرداني تاد فيليپس فروش آخر هفته خود را به ۶۰ ميليون دلار رساند و يك بار ديگر باكس آفيس امريكا را تسخير كرد. اين فيلم كه محصول استوديوي برادران وارنر است و واكين فينيكس در آن ايفاي نقش كرده است، فقط در روز جمعه ۱۷ ميليون دلار فروخت و به اين ترتيب فروش كل داخلي خود را به ۱۵۴.۷ ميليون دلار رساند.

گفت‌وگوي اميررضا كوهستاني با دانشجويان

اميررضا كوهستاني ۲۶ مهرماه در تئاتر مستقل تهران با دانشجويان هنرهاي نمايشي به گفت‌وگو مي‌نشيند. اين جلسه با هدف مرور و انتقال تجربه‌هاي يك چهره معتبر هنر تئاتر در قالب سومين رپرتوار «عصر تجربه» برنامه‌ريزي شده كه طي آن اميررضا كوهستاني به عنوان نمايشنامه‌نويس و كارگردان موفق ايراني در عرصه داخلي و خارجي با دانشجويان به گپ‌وگفت مي‌نشيند. حضور در اين نشست كه روز جمعه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۹ در سالن نمايش تئاتر مستقل تهران برگزار مي‌شود براي عموم آزاد است.

انتظامي قطعه «روز واقعه» را اجرا مي‌كند

مجيد انتظامي پس از ۶ سال دوري از رهبري اركستر، قصد دارد در آيين «چله عشق» كه به همت كتابخانه ملي ايران و با هدف تجليل از هنرمندان عاشورايي برگزار مي‌شود، به اجراي قطعه «روز واقعه» بپردازد. آيين «چله عشق» ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸ در تالار قلم مركز همايش‌هاي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران برگزار خواهد شد.

سمينار يك روزه قطب‌الدين صادقي

چهاردهمين جشنواره بين‌المللي عروسكي دانشجويان سمينار يك روزه‌اي با حضور قطب‌الدين صادقي در پرديس باغ ملي هنر برگزار مي‌كند. قطب‌الدين صادقي در اين سمينار با محوريت تئاتر كودك و نوجوان و تئاتر عروسكي، جايگاه اين شكل از هنر نمايش در دنيا، فانتزي و تعاريفش و تئاتر دانشگاهي سخنراني خواهد كرد. اين سمينار روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۱۳ تا ۱۶ در پرديس باغ ملي هنر برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در اين سمينار براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۰۹۳۵۷۱۳۱۱۴۳ تماس بگيرند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون