• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4501 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

خبر كوتاه

«نفوذ» تا منزل برخي آقايان گسترش يافته است

سيدحسين نقوي‌حسيني، سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: «وقتي امريكا از برجام خارج شد، دستگاه ديپلماسي هيچ اهرمي در برجام را پيدا نكرد و درنهايت به قانون پيمان مودت استناد كرد كه سال ۱۳۳۴ بين ايران و امريكا بسته شده بود و با استفاده از آن، نسبت به خروج امريكا از برجام شكايت كرد.» به گزارش فارس؛ او يكي از مهم‌ترين عرصه‌هاي مواجهه ايران و امريكا را مساله نفوذ دانست و گفت: «طرح موضوع نفوذ، ناشي از توهم توطئه نيست، بلكه بسيار جدّي و واقعي است، تا جايي كه نفوذ در بيخ گوش برخي آقايان و در منزل آنها وجود دارد. گزارش‌هايش را ما ديده‌ايم.»

واكنش معاون دفتر رييس‌جمهوري نسبت به توصيف يك روزنامه

معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رييس‌جمهوري نسبت به توصيف روزنامه وطن امروز درباره تعطيلي كشور واكنش نشان داد. عليرضا معزي، معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رييس‌جمهوري در صفحه شخصي خود در توييتر نوشت: «هشدار رييس‌جمهور درباره تعطيلي كشور، هشداري درباره نتيجه مانع‌تراشي و سياست‌هاي شعاري، بر آينده است اما توصيف «پرتگاه تعطيلي» توسط وطن امروز، توصيفي از امروز ايران است كه به روشني در تضاد با روايت مقام معظم رهبري از شكست كارزار فشار حداكثري است. از راه نرسيده، پژواك صداي دشمن نباشيم.»

حضور آيت‌الله اميني در دبيرخانه خبرگان رهبري

آيت‌الله اميني، صبح ديروز پس از گذراندن يك دوره بيماري در محل كار خود واقع در دفتر دبيرخانه خبرگان رهبري حاضر شد. به گزارش ايلنا، آيت‌الله اميني، پس از گذراندن يك دوره بيماري، صبح امروز در محل كار خود واقع در دفتر دبيرخانه خبرگان رهبري حاضر شد. بر اساس اين گزارش اين استاد برجسته حوزه در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري بود و بزرگان بسياري در بيمارستان و منزل، از وي عيادت كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون