• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4506 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ آبان

ويژه

مديركل جديد راه و شهرسازي استان قزوين معرفي شد

در مراسمي با حضور معاون وزير راه و شهرسازي ابراهيم مبارك‌قدم به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي استان قزوين معرفي شد. به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين، در مراسمي با حضور مهدي عبوري معاون توسعه و منابع انساني وزير راه و شهرسازي و جمعي از مديران استاني، ضمن تقدير از خدمات سه ساله مسعود حق‌لطفي، ابراهيم مبارك‌قدم به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي معرفي شد. مسعود حق‌لطفي مديركل سابق در اين مراسم گفت: باتوجه به حجم عبوري ترافيك همه راه‌هاي اصلي استان به بزرگراه تبديل شد. او بيان كرد: از ۵۰۰ كيلومتر راه روستايي، نوسازي و آسفالت ۳۴۰ كيلومتر
باقي مانده و ۱۶۰ كيلومتر آسفالت شده است. حق‌لطفي افزود: ۵۸ هزار واحد مسكن مهر در استان اجرا شده و ۴۳ هزار خانه خالي در استان داريم كه برنامه‌ريزي كرده‌ايم. او يادآور شد: بازآفريني بافت ناكارآمد پيگيري و در چند محله انجام شد، همچنين طرح تي‌اودي كليد خورده كه مي‌تواند تحول‌آفرين باشد. در اين مراسم ضمن تقدير از خدمات سه ساله مسعود حق‌لطفي مدير سابق، ابراهيم مبارك‌قدم به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي استان قزوين معرفي شد.

 

تقدير از مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان در همايش پدافند غيرعامل

مهندس منصور يزدي‌زاده مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان در همايش پدافند غيرعامل كه با حضور رييس قوه قضاييه و وزراي راه و شهرسازي و نفت برگزار شد، به جهت برگزاري رزمايش شيميايي در حوزه پدافند غيرعامل مور تقدير قرار گرفت. لوح تقدير پدافند غيرعامل، توسط دكتر محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي و سردار غلامرضا جلالي رييس سازمان پدافند غيرعامل به مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان اهدا شد.

مهندس يزدي‌زاده در حاشيه اين همايش و در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بيان اينكه فعاليت‌هاي رسمي حوزه پدافند غيرعامل از سال 1388 در ذوب‌آهن اصفهان به صورت رسمي آغاز شده است، گفت: سال گذشته اين شركت موفق به اجراي رزمايش شيميايي در حوزه پدافند غيرعامل با نظارت كارشناسان و مسوولان سازمان پدافند غيرعامل كشور شد كه مورد تاييد سازمان واقع شد. در اين فرصت از تمامي همكاران عزيز كه در برگزاري موفق رزمايش در ذوب‌آهن اصفهان مشاركت داشتند، قدرداني مي‌نمايم. او تصريح كرد: ذوب‌آهن اصفهان پروژه‌هاي متعددي در حوزه‌هاي سايبري، آب و همچنين زيرساخت‌هاي كالبدي كشور همچون توليد ريل انجام داده كه نشانگر نهادينه شدن فرهنگ پدافند غيرعامل در اين شركت است.

 

تقدير استاندار مازندران از مدير عامل شركت گاز استان

استاندار مازندران از مدير عامل شركت گاز استان و رييس HSE شركت گاز مازندران در حوزه اقدامات شايسته كارگروه انرژي پدافند غيرعامل كه موجب كسب عنوان «رييس كارگروه برتر» و «دبير كارگروه برتر» در سال 1398 در سطح استان مازندران شده، تشكر و قدرداني كرد. در بخشي از لوح تقدير استاندار آمده است: هفته پدافند غيرعامل فرصت مغتنمي است تا از تلاش‌ها و اقدامات اثربخش ماندگار كساني كه نسبت به تحقق منويات و فرامين مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و در راستاي تاكيدات دولت تدبير و اميد درخصوص موضوع خطير پدافند غيرعامل به منظور نيل به اقتدار درون‌زا، پايداري ملي، ارتقاي آمادگي و مصون‌سازي جامعه همت گماشته‌اند، تقدير گردد. لذا بدين وسيله از تلاش ارزشمند جنابعالي و مجموعه اعضاي آن كارگروه كه موجب كسب عنوان «رييس كارگروه برتر» و «دبير كارگروه برتر» در سال 1398 در سطح استان مازندران گرديده، تشكر به عمل مي‌آيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون