• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4509 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ آبان

مخبر در جمع خبرنگاران اعلام كرد‌

ايجاد ۴۰ هزار شغل توسط ستاد اجرايي فرمان امام در سيستان‌وبلوچستان

محمد مخبر رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) از ايجاد 40 هزار شغل در استان سيستان‌وبلوچستان توسط اين ستاد طي دو سال اخير خبر داد.

محمد مخبر در جريان سفر به استان سيستان‌وبلوچستان و در جريان بازديد از چند طرح اشتغالزايي گفت: در سفر سال ۱۳۹۶ به استان وعده 10 هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري و ۱۰ هزار شغل را طي سه سال داديم كه با گذشت دو سال و نيم، علاوه بر 15 هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري، حدود 40 هزار شغل را ايجاد كرده‌ايم.

او افزود: امروز 20 هزار شغل جديد ايجاد شده توسط ستاد اجرايي فرمان امام در استان سيستان‌وبلوچستان مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد و اين رقم به زودي به 40 هزار شغل خواهد رسيد.

رييس ستاد اجرايي فرمان امام (ره) با اشاره به ساير خدمات اين ستاد افزود: تا به امروز
۱۴۰ مدرسه و ۹۰ مركز بهداشت و درمان را در استان سيستان‌وبلوچستان احداث كرده‌ايم، همچنين با حمايت و سرمايه‌گذاري ستاد اجرايي، ۴۷ مركز بسته‌بندي، ۱۵ دامداري و ۱۲ كشتارگاه كه به حالت نيمه‌تعطيل درآمده بودند، دوباره به فعاليت مشغول شده‌اند.

مخبر كمك به ۶۰ هزار بازمانده از تحصيل را از ديگر اقدامات ستاد اجرايي فرمان امام در سيستان‌وبلوچستان برشمرد و خاطرنشان كرد:
با اجراي طرح‌هاي اشتغال‌زايي ستاد اجرايي، ۱۰درصد كمبود گوشت قرمز كشور تامين شده است.

رييس ستاد اجرايي فرمان امام (ره) با اشاره به ساخت ۲ هزار واحد مسكوني در سيستان‌وبلوچستان گفت: باتوجه به محروميت استان، محدوديتي در زمينه ساخت مسكن براي محرومان نداريم. همچنين به ساخت مسكن براي افراد تحت پوشش سازمان بهزيستي كمك ويژه خواهيم كرد.

مخبر تصريح كرد: ستاد اجرايي فرمان امام با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري، به ياري دولت در اجراي طرح ملي احداث واحد مسكوني براي محرومان آمده است و در ساخت اين واحدها مشاركت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون