• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4512 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ آبان

پيدا و پنهان

آل‌اسحاق: بايد نگراني مردم را برطرف كرد

يحيي آل‌اسحاق، وزير اسبق بازرگاني معتقد است با وجود آنكه امكان درنظر گرفتن برخي شاخص‌هاي ديگر براي اجراي گام جديد اصلاح قيمت بنزين وجود داشت، اما حالا تمام دستگاه‌ها بايد تلاش كنند كه اين تصميم به بهترين شكل ممكن اجرايي شود. او ادامه داد: خيال مردم بايد از برطرف شدن نيازهاي‌شان راحت باشد، از اين‌رو حتي گزينه‌هايي مثل عرضه كالا به جاي پول نفت يا ارايه كارتي كه به وسيله آن بتوان يك‌سري كالاهاي اساسي خريد كرد نيز جزو گزينه‌هايي بود كه در روزها و ماه‌هاي گذشته مطرح شده بود و در صورتي كه قبل از اجرايي شدن اين تصميم جلسات مشاوره با كارشناسان و فعالان بخش خصوصي گذاشته مي‌شد، قطعا تفاوتي جدي در شرايط اجراي اين تصميم به وجود مي‌آمد.

 

واكنش «كيهان» به سياست‌هاي جديد بنزيني

روزنامه كيهان در واكنش به سهميه‌بندي و سياست جديد توزيع و فروش بنزين نوشت: فعلا در اين باره موضع‌گيري نمي‌كنيم و صرفا چون لاشخورهاي سياسي آن طرف آبي شروع به ارتباط دادن اين موضوع داخلي به فلسطين كرده‌اند، به آن ‌اشاره‌اي كرده و مي‌گذريم. اين روزنامه اضافه كرده است: يكي از سرخط‌هاي دستوري كه به ارتش سايبري دشمن داده شده اين است كه اين موضوع را به فلسطين ارتباط دهند و بگويند ايران به جاي كمك به فلسطين به مردم خود كمك كند و اگر به مقاومت فلسطين كمك نكنيم اوضاع اقتصادي‌مان بهتر مي‌شود و نيازي به دو نرخي شدن قيمت بنزين نبود.

نظر حجتي درباره اثر افزايش قيمت بنزين بر هزينه‌هاي كشاورزي

محمود حجتي، وزير جهاد كشاورزي گفت: افزايش قيمت بنزين روي هزينه‌هاي توليد، فراوري و توزيع محصولات كشاورزي و غذايي، تاثيرگذاري مستقيم چنداني ندارد، زيرا عمده سوخت ماشين‌آلات كشاورزي و حمل و نقل بين شهري كالاها، گازوييل است و در قيمت آن تغييري ايجاد نشده است. حجتي اضافه كرد: بحمدالله وضعيت توليد و تامين محصولات كشاورزي و امنيت غذايي جامعه در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و كالاهاي اساسي موردنياز مردم در حد كافي تامين و توليد شده و كشور در آرامش قرار دارد. خوشبختانه هم شرايط توليد و هم وضعيت ذخاير كالاهاي اساسي مورد نياز مردم و نهاده‌هاي كشاورزي در بهترين حالت ممكن است و مردم عزيز كشورمان از اين لحاظ هيچ‌گونه نگراني نداشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون