• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4514 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

از كارگاه‌ آموزشي نصيرپور تا واكنش سازندگان مارول به صحبت‌هاي اسكورسيزي

كتاب‌سوزي

گروه فرهنگ و هنر

 «اسكورسيزي» و هيچ‌كس صاحب سينما نيست

برادران «روسو» كه كارگردان پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينما هستند، نسبت به صحبت‌هاي «مارتين اسكورسيزي» در انتقاد از سينماي ابرقهرماني واكنش نشان دادند. به گزارش ايسنا «جو روسو» در اين باره گفت: اين به تعريف شما از سينما بستگي دارد و ما سينما را فيلمي تعريف مي‌كنيم كه افراد را براي به اشتراك گذاشتن يك تجربه احساسي گرد هم جمع مي‌كند. فروش فيلم «انتقام‌جويان: آخر بازي» در گيشه تنها نشانه‌اي از موفقيت مالي نيست، بلكه نشان مي‌دهد اين فيلم تاثيري بي‌سابقه روي مخاطبان در سراسر جهان از لحاظ به اشتراك گذاشتن داستان و تجربه آن داشته است. «آنتوني روسو» نيز گفت: مي‌توان به اين قضيه از زاويه‌اي ديگر نيز نگاه كرد و آن اين است كه سينما متعلق به هيچ كس‌ نيست، ما صاحب سينما نيستيم و شما نيز صاحب آن نيستيد و سينما متعلق به اسكورسيزي هم نيست.

 

سوزاندن ۱۳هزارجلد كتاب در ناآرامي‌هاي اخير

شب گذشته همزمان با پنجمين روز از هفته كتاب و در ادامه اغتشاش آشوبگران كتابخانه تفكر شهرستان شهريار استان تهران در آتش سوخت. به گزارش تسنيم كتابخانه تفكر شهرستان شهريار استان تهران از كتابخانه‌هاي عمومي كشور شب گذشته به دست آشوبگران به آتش كشيده شد و حدود ۱۳هزار جلد كتاب در آتش سوخت. طبق برآورد نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، خسارت وارده به اين كتابخانه حدود ۲۰ ميليارد ريال ارزيابي شده است. آتش زدن اين كتابخانه در كنار ديگر اماكني كه با پول بيت‌المال و براي استفاده عامه مردم راه‌اندازي شده است، نشان مي‌دهد كه اغتشاشگران درد و دغدغه مردم را ندارند.

 

كارگاه‌هاي آموزش بازيگري نصيرپور

مهتاب نصيرپور قرار است به زودي مجموعه كارگاه‌هاي بازيگري را در شهرهاي مختلف استان مازندران برگزار كند. به گزارش مهر، مهتاب نصيرپور از بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون طي روزهاي آينده مجموعه كارگاه‌هاي بازيگري را در شهرهاي مختلف استان مازندران برگزار خواهد كرد. اين كارگاه‌هاي آموزشي بنا به درخواست تعدادي از دوستداران هنر بازيگري كه امكان عزيمت به تهران جهت حضور در كارگاه‌هاي آموزشي بازيگري را ندارند، توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران و همراهي هما علي‌نژاد برنامه‌ريزي و تدارك ديده شده است. براي برگزاري هر يك از اين كارگاه‌هاي آموزشي كه از نيمه اول دي آغاز مي‌شود سه روز طراحي و برنامه‌ريزي شده است. اين كارگاه‌ها در شهرهاي نور، بابل، محمودآباد و تعدادي ديگر از شهرها ميزبان علاقه‌مندان حوزه بازيگري است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون