• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4514 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

خبرخوان

ثبت نام طرح ملي مسكن در ۳ استان به تعويق افتاد

وزارت راه و شهرسازي با صدور اطلاعيه‌اي به خاطر اختلال در اتصال به سامانه‌هاي اينترنتي كه خارج از حيطه عملكرد اين وزارتخانه است، اعلام كرد كه ثبت نام روز سه‌شنبه 28 آبان متقاضيان طرح اقدام ملي مسكن در سه استان تا برقراري امكان اتصال كامل به شبكه، به تعويق خواهد افتاد. معاونت مسكن و ساختمان اين وزارتخانه اعلام كرد: «مرحله بعدي ثبت نام طرح اقدام ملي مسكن مربوط به استان‌هاي يزد، همدان و چهارمحال و بختياري و زمان بازگشايي سامانه ثبت نام از متقاضيان در اين سه استان متعاقبا اعلام خواهد شد.»

يادآوري مي‌شود با رفع كامل مشكل، قبل از بازگشايي سامانه ثبت نام براي آمادگي متقاضيان، اطلاع‌رساني از طريق پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به آدرس news.mrud.ir و رسانه‌ها صورت خواهد گرفت.

 

بازار بزرگ تهران در آرامش كامل است

قاسم نوده‌فراهاني، رييس اتاق اصناف تهران گفت: تمام واحدهاي صنفي بازار بزرگ تهران بازند و بازار در كمال آرامش به سر مي‌برد. هيچ گزارشي از اغتشاش و ناامني از بازار تهران گزارش نشده است، گفت: با مديريت همه‌جانبه اصناف و نيروهاي انتظامي خوشبختانه آرامش به بازار بازگشته است و بازارياني كه روز گذشته از ترس اغتشاشگران واحدهاي صنفي خود را بسته بودند امروز مغازه‌هاي خود را باز كردند. او در پاسخ به سوالي در مورد ميزان خسارت وارده به واحدهاي صنفي گفت: تا اين لحظه هيچ گزارشي از خسارت و آسيب به واحدهاي صنفي در سطح شهر تهران و همچنين بازار تهران به ما نرسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون