• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4524 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ آذر

راه سختي كه او برگزيده بود

احمد براهويي‌نژاد

برقراري ارتباط هرچند محدود اينترنت پس از قطع چند روزه همراه بود با خبر ناگواري از حادثه واژگوني يك خودرو در يكي از مناطق كم‌برخوردار استان سيستان و بلوچستان و خبر تاسف‌بار پر كشيدن حسين عليمرادي دردمندي آشنا به محروميت سيستان و بلوچستان كه با همتي بلند و عشقي وافر به هم‌ميهنان اين خطه از ايران‌زمين كمر همت بسته بود براي ايجاد تغيير و حركت به سمت توسعه و توانمندسازي.

چهره‌اي بود آشنا براي كودكان دشتياري كه با كمك همقطارانش و مشاركت خيرين نيك‌انديش بارها شادي را براي آنان به ارمغان آورده و اميد را در دل خانواده‌هايي زنده كرده بود كه در سخت‌ترين شرايط زندگي با خشكسالي و مشكلات اقتصادي بي‌مهري طبيعت را تجربه مي‌كردند.

حسين عليمرادي با علم به سختي راهي كه در پيش گرفته بود رنج و مشقت فراوان را قبول كرده بود تا رنج و درد محروميت را از منطقه دشتياري بزدايد اما دست تقدير او را آسماني كرد و به سوي معبود شتافت تا در جوار بهترين رحمت‌هاي الهي قرار گيرد و نيك مي‌دانست وعده خداوند حق است.

حسين عليمرادي يك انديشه و تفكري بود كه با كار جهادي تلاش كرد همراهان فعال را كه دغدغه‌هاي آنان مبارزه با فقر و رشد و اعتلاي دانش‌آموزان در مناطق كم‌برخوردار كشور بود، دور هم جمع كند و مسلما راه و روش اين بزرگوار ادامه خواهد يافت و آرمان بزرگش روزي تحقق مي‌يابد.

مردم استان سيستان و بلوچستان و خصوصا خانواده‌ها و كودكان دشتياري بيش از ديگران فقدان او را حس مي‌كنند.

حسين با فعاليت‌هاي خيرخواهانه خود در عمل ثابت كرد كه فرهنگ گذشت و ايثار همچنان زنده است و مي‌توان به فروغ افتخار پاي نهاد و جاودانه شد.

به نمايندگي از مردم شريف استان سيستان و بلوچستان اين حادثه دردناك را به همه ملت عزيز ايران خصوصا خانواده، دوستان و همراهان حسين عليمرادي تسليت گفته و اميد است با ادامه راه ايشان شاهد ثمر دادن تلاش‌هاي ارزنده او و سرافرازي ميهن باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون