• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4530 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ آذر

خبر كوتاه

سرقت از امامزاده‌اي در اروميه

خبرگزاري حوزه با انتشار تصويري از سرقتي خبر داده است كه كمتر مشابه آن را در خبرها خوانده بوديم. اين تصوير حكايت از آن دارد كه سارقان ضريح اين امامزاده را شكسته و دست به سرقت زده‌اند. در مواردي شاهد آن بوده‌ايم كه قفل در ضريح شكسته مي‌شد اما مشابه اين شيوه كمتر ديده شده است.

براساس خبري كه اين خبرگزاري نوشته است افراد ناشناسي صندوق امامزاده محمد ابراهيم روستاي بشكلوچاي اروميه را شكسته و پول‌هاي داخل آن را به سرقت بردند. حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مديركل اوقاف و امور خيريه آذربايجان‌غربي سرقت از امامزاده محمد و ابراهيم (ع) اروميه را تاييد كرد و گفت: متاسفانه سارقان با شكستن ضريح امامزاده نذورات آن را به سرقت بردند كه موضوع از طريق آگاهي و نهادهاي امنيتي در حال پيگيري است.

 

گود همجوار برج ميلاد به زودي تحويل شهرداري مي‌شود

مهدي صالحي مديركل معماري و ساختمان شهرداري تهران با اشاره به اينكه گود برج ميلاد قرار است به شهرداري تهران تحويل داده شود، از آغاز عملياتي فاز دوم برج ميلاد در آينده‌اي نزديك خبر داد. به گزارش ايلنا، مهدي صالحي در مورد گود‌برداري فاز دوم برج ميلاد اظهار كرد: گودبرداري فاز دوم باتوجه به اينكه شريك پروژه دچار برخي مشكلات حقوقي و تامين منابع شده بود، متوقف شد.

او در اين باره افزود: به‌رغم مكاتبات مختلف با شهرداري تهران تاحدودي اين مشكلات حل شد، البته تصميم نهايي در اين خصوص گرفته شد كه پروژه به شهرداري بازگردانده شود.

صالحي بيان كرد: پروژه‌هاي شهرداري نياز به يك‌سري اقدامات حقوقي دارد و بايد به‌طور كامل انجام شوند و اگر شهرداري بدون برطرف كردن ابهامات وارد پروژه شود قطعا با مشكل روبه‌رو خواهد شد.

مديركل معماري و ساختمان شهرداري تهران تصريح كرد: قرار بر اين است كه پروژه تحويل شهرداري شود و شهرداري نيز تمهيدات لازم براي اينكه گودبرداري پايدار صورت گيرد را انجام دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون