• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4531 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ آذر

خبرخوان

مجوز ساخت فرودگاه آمل صادر شده است

نماينده مردم آمل در مجلس گفت: مجوز ساخت فرودگاه در آمل صادر شده و در ليست رديف بودجه قرار گرفته است. عزت‌الله يوسفيان‌ملاء با اشاره به راه‌اندازي فرودگاه اجرا شدن اين پروژه را حتمي اعلام كرد و گفت: مجوز ساخت اين فرودگاه صادر شده و در ليست رديف بودجه قرار گرفته است و پروژه‌اي كه در اين كتابچه بودجه قرار بگيرد مطمئنا اجرايي مي‌شود، اگرچه ممكن است سال‌ها به طول انجامد.

 

حاشيه‌نشيني در چابهار تا پايان سال تمام مي‌شود

محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه براي نخستين‌بار در تاريخ كشور با حاشيه‌نشيني در چابهار همانند سيل برخورد شد، گفت: بنياد مسكن را در زاهدان مستقر كرديم تا با ساخت خانه به اين وضعيت پايان دهد و در ماه‌هاي آينده پديده حاشيه‌نشيني را در چابهار خاتمه مي‌دهيم.

 

درخواست وزير صنعت از تاجران عماني

رضا رحماني، وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشوق‌هاي صادراتي براي ورود تجار عماني، تصريح كرد: ما قانون تشويق و حمايت از سرمايه‌گذاري خارجي را داريم كه براساس اين قانون هر خارجي براي سرمايه‌گذاري در كشور اقدام كند، اصل و فرع سرمايه‌گذاري آن در مقابل ريسك‌هاي غيرتجاري تضمين خواهد شد. او ادامه داد: همچنين اگر سرمايه‌گذار بخواهد كار توليدي در شهرك‌هاي صنعتي كشور انجام بدهد، زمين‌هاي مناسب با شرايط مناسب دريافت مي‌كند و در حوزه‌هاي ديگري مانند گردشگري و ساخت هتل و مواردي ديگر نيز قطعا حمايت‌هايي انجام خواهد شد و زير راه و شهرسازي با بيان اينكه براي نخستين‌بار در تاريخ كشور با حاشيه‌نشيني در چابهار همانند سيل برخورد شد، گفت: بنياد مسكن را در زاهدان مستقر كرديم تا با ساخت خانه به اين وضعيت پايان دهد و در ماه‌هاي آينده پديده حاشيه‌نشيني را در چابهار خاتمه مي‌دهيم.

 

معضل درست مصرف نكردن سموم كشاورزي

مسعود گيل‌آبادي رييس انجمن توليدكنندگان سموم كشاورزي گفت: دليل باقي مانده سموم در محصولات كشاورزي عدم آگاهي كشاورزان در درست مصرف كردن آنهاست. او عدم درست مصرف كردن سموم را يك معضل براي توليد محصولات كشاورزي دانست كه برطرف كردن آن ضرورتي اجتناب‌ناپذير است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون