• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4532 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ آذر

آخرين خبرها از استراماچوني و استقلال

بامداد دوشنبه آندره‌آ استراماچوني ايران را ترك كرد. با رفتن او آخرين اميدهاي هواداران استقلال براي ماندن سرمربي موفق‌شان نقش برآب شد، به همين دليل آنها از صبح مقابل در ساختمان باشگاه دست به تجمع زدند. در ادامه آخرين اخبار از تجمع هواداران و واكنش مديران باشگاه و همه كساني كه در اين زمينه دخيل هستند را تا غروب روز دوشنبه با هم مرور مي‌كنيم.

در اولين ساعات تجمع، هواداران خشمگين استقلال در پاركينگ ساختمان باشگاه را شكستند. برخي هواداران نيز يكي از معاونان باشگاه استقلال را كه براي آرام كردن اوضاع بين آنها حاضر شده بود مورد ضرب و شتم قرار داد.

يك وب‌سايت ايتاليايي اعلام كرد، آندره‌آ استراماچوني مورد توجه باشگاه اودنيزه ايتاليا قرار گرفته است.

بازيكنان استقلال از جمله وريا غفوري و سيدحسين حسيني و چندين نفر از سلبريتي‌هاي طرفدار استقلال در صفحات مجازي به جدايي استرا پرداختند و انتقاداتي را عليه فتحي و وزير ورزش مطرح كردند.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبري اعلام كرد، استرا تمامي وسايلي كه با خود از ايتاليا آورده بود را بار هواپيما كرده است و به اين ترتيب نمي‌توان چندان به بازگشت او اميدوار بود.

در حالي كه شايع شده بود فتحي و همكارانش دسته‌جمعي استعفا كرده‌اند، اين خبر تكذيب شد.

خليل‌زاده عضو هيات‌مديره باشگاه استقلال كه به صورت زنده در حال گفت‌وگو با شبكه خبر بود، گفت: «يكي از خواسته‌هاي استراماچوني كه روي آن اصرار زيادي داشت، كاهش مدت قراردادش از دو سال به يك سال بوده است و همچنين اضافه كرد كه
340 هزار يورو از قرارداد يك‌ساله‌اش كه 750 هزار يورو بوده، به او پرداخت شده است.» خليل‌زاده همچنين تاكيد كرد كه يك مربي بزرگ كه همه او را مي‌شناسند و مربي با علمي است، به زودي جايگزين مربي ايتاليايي خواهد شد؛ البته در صورت عدم بازگشت استراماچوني.

نزديك ساعت 2 بعدازظهر جمعيت حاضر مقابل باشگاه استقلال به حد زيادي بالا رفت و كار به جايي رسيد كه يگان ويژه براي كنترل نظم وارد عمل شد.

مازيار ناظمي مديركل روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان گفت: آقاي وزير از شب گذشته تماس‌هاي متعددي با مسوولان وزارت خارجه از جمله دكتر عراقچي و همين طور سفير ايتاليا در ايران داشته است و اميدواريم به زودي با پيگيري آقاي جوزپه پرونه سفير ايتاليا از بازگشت استراماچوني و ادامه تعهدات ايشان و همراهي با تيم استقلال تهران خبرهاي خوبي بشنويم.

عباس عراقچي معاون سياسي وزير امور خارجه نيز به ماجراي جدايي استرا از استقلال ورود كرد. عراقچي گفت: «به درخواست دكتر سلطاني‌فر به سرعت براي حل مشكل سرمربي ايتاليايي استقلال تهران دست به‌ كار شديم و با مذاكرات متعددي كه خود من با سفير ايتاليا در تهران و همين‌طور سفير خودمان در كشور ايتاليا داشتيم، در تلاشيم با وساطت آقاي پرونه، سفير ايتاليا در تهران استراماچوني به تهران و هدايت تيم استقلال بازگردد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون