• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4545 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ دي

خبرهاي تازه از فيلم حسن فتحي تا توقف پخش شوكران

حميد جبلي داور شد

گروه ادب و هنر  

يك جشنواره و نام‌هاي آشنا

دبيرخانه دومين جشنواره بين‌المللي «نگاه به آينده» اسامي هيات داوران را اعلام كرد. بر اين اساس اليف باتماز از كشور تركيه، سيف‌الله صمديان، محمود كلاري، حميد جبلي و مهدي آشنا آثار اين دوره از جشنواره را داوري مي‌كنند. دومين جشنواره بين‌المللي «نگاه به آينده» از پانزدهم آذر ماه ٩٨ آغاز شده و مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره ١۵ دي ماه اعلام شده است.

 

پايان فيلمبرداري يك فيلم

در آخرين روزهاي فيلمبرداري، تصاويري از حسن فتحي و شهاب حسيني در پشت صحنه «مست عشق» منتشر شد. در «مست عشق» اغلب بازيگران فيلم، نخستين همكاري خود را با فتحي تجربه مي‌كنند ولي شهاب حسيني پيش از اين در دو سريال بلند با فتحي همكاري كرده است. داستان فيلم همزمان با دوران زندگي مولانا و شمس تبريزي اتفاق مي‌افتد و فيلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اكران بين‌المللي شود.

 

آهنگ موسيقي فجر به گوش رسيد

انتخاب آثار سي و پنجمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر پايان يافت.كار هيات انتخاب گروه‌ها و آثار سي و پنجمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر پايان يافت و هيات انتخاب، پس از بازبيني آثار ارسالي گروه‌هاي شركت‌كننده، گروه‌هاي منتخب را براي حضور در جشنواره انتخاب كرد. هيات انتخاب جشنواره با بازبيني آثار به گروه‌ها امتياز داده است كه با توجه به ظرفيت زماني و اجرايي جشنواره و تعداد سالن‌ها، گروه‌هايي كه امتيازهاي بالاتري به دست آورده‌اند، به جشنواره راه مي‌يابند. در سي و پنجمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر بيش از ۲۴۰ گروه از طريق فراخوان در جشنواره ثبت‌نام كردند و بيش از ۷۰ گروه براي بخش مدعو پيشنهاد شد و گروه‌هايي از بين اين دو بخش به جشنواره راه مي‌يابند.

 

پخش شوكران متوقف شده است؟

دو روز پيش روزنامه كيهان با انتشار مطلبي، به نويسنده سابق خود توپيد كه چرا شيرين هانتر ديپلمات سلطنتي را به شبكه تلويزيوني آورده و با او گفت‌وگو كرده است: «ديپلمات سابق ايران در دوران طاغوت و از دلالان رابطه ايران با امريكا و اسراييل، مهمان يك برنامه تلويزيوني شد!» كيهان حتي در نقد خود بر مديران حوزه هنري و صداوسيما خرده گرفت كه چرا گفت‌وگوي شيرين هانتر را پخش كرده‌اند. پس از اين انتقاد روزنامه كيهان، روابط عمومي اين برنامه در توييتي كه توسط پيام فضلي‌نژاد سردبير اين برنامه هم بازنشر شد با طعنه به كيهان نوشت: «پس از تلاش روزنامه كيهان براي عدم پخش شوكران، روابط عمومي شبكه چهار از پخش گفت‌وگو با پرفسور شيرين هانتر، عضو شوراي روابط خارجي امريكا، در موعد مقرر خبر داد.» با اين حال شب گذشته قرار بود قسمت ديگري از برنامه شوكران پخش شود كه اعلام شد پخش اين برنامه به روزهاي بعد موكول شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون