• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4553 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

خبرخوان

وزير نيرو: شهادت سردار سليماني به پيروزي مقاومت ختم مي‌شود

وزير نيرو در پي شهادت سردار سپهبد قاسم سليماني، با صدور پيام تسليتي اعلام كرد: شهادت سردار سليماني حماسه‌اي است كه به پيروزي نهايي خط مقاومت ختم مي‌شود. در متن پيام رضا اردكانيان آمده است: سردار سپهبد قاسم سليماني، بزرگمردي كه همه عمر پربركت خود را در خدمت به مردم و جهاد در راه خدا گذراند، به عهد و پيماني كه با خدا بست، وفا كرد و به خيل ياران شهيدش پيوست. عروجي اينچنين شكوهمند و غبطه‌انگيز تنها شايسته مردي است كه خواب راحت را از چشم دشمنان اين سرزمين و مردم سربلند آن ربود. مردي كه رهبر معظم انقلاب در وصف ايشان فرمودند: «ان‌شاء‌الله خداي متعال به ايشان اجر بدهد و تفضل كند و زندگي ايشان را با سعادت و عاقبت ايشان را با شهادت قرار دهد.» بي‌ترديد اين نه پايان يك ماجرا، بلكه آغاز حماسه‌اي خواهد بود كه به پيروزي نهايي خط مقاومت ختم مي‌شود. اينجانب اين ضايعه تاسف‌بار را حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي و خانواده محترم شهيد سردار سپهبد قاسم سليماني تسليت عرض كرده و از خداوند متعال براي آن شهيد والا مقام علو درجات مسالت دارم.

 

پيام تسليت وزير اقتصاد در پي شهادت سردار سليماني

وزير امور اقتصادي و دارايي طي پيامي، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني را تبريك و تسليت گفت.

در پيام فرهاد دژپسند آمده است: شاهديم پس از شكست‌هاي پي در پي اهداف شوم منطقه‌اي و به ويژه تروريسم اقتصادي امريكا عليه ملت ايران، سردار سپهبد حاج قاسم سليماني فرمانده دلاور و ظفرمند نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه سراسر عمر پر بركت خود را صرف مجاهدت و دفاع از اين مرز و بوم و پيشبرد تفكر و جريان مقاومت كرد با اقدام تروريستي و جنايتكارانه استكبار جهاني به درجه رفيع شهادت نائل شد. اينجانب شهادت اين فرزند برومند انقلاب اسلامي ايران را به پيشگاه حضرت بقيه‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء، فرمانده معظم كل قوا، ملت شهيدپرور ايران اسلامي، همرزمان و خانواده معزز اين شهيد بزرگوار تبريك و تسليت عرض كرده و از خداوند متعال براي ايشان علو درجات و پاداش الهي را مسالت دارم.

تسليت سرپرست وزارت كشاورزي به مناسبت شهادت سردار سليماني

در پي شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليماني، سرپرست وزارت جهاد كشاورزي با صدور پيامي اين ضايعه را به مقام معظم رهبري و ملت انقلابي و سرافراز ايران و خانواده معزز ايشان تسليت گفت. در پيام عباس كشاورز آمده است: شهادت سردار رشيد اسلام، نماد مبارزه، ايستادگي و مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سليماني را به محضر مقام معظم رهبري، سرداران و فرماندهان ايران اسلامي، دولتمردان، ملت انقلابي و سرافراز و خانواده معزز ايشان تسليت عرض مي‌كنم. فرماندهي شجاع، محبوب ملت، سردار جهان اسلام كه قهرمانانه در جبهه دفاع از ايران و در خارج از مرزهاي كشور، خالصانه و با اقتدار خدمت كرد تا ايران اسلامي در امنيت و آرامش به سر ببرد؛ روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها