• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4560 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

ويژه

مسوول روابط عمومي منطقه ساري خبر داد

تقدير از منطقه ساري در همايش تجليل از واحدهاي برتر

مسوول روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري گفت: در اجراي سياست‌هاي دولت و تاكيدات سران قوا مبني بر نظارت و حفظ آرامش و تنظيم بازار، به پاس تلاش و اقدامات ارزنده از منطقه ساري تقدير شد.

عباس خليل‌پور، مسوول روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري از برگزاري همايش تجليل از واحدهاي برتر حامي حقوق مصرف‌كنندگان استان در سالن اجتماعات بانك صادرات در تاريخ 10/8/98 خبر داد و بيان كرد: اين مراسم در حضور معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان كشور از مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه ساري و تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و واحدهاي توليدي و صنعتي مازندران كه در رعايت حقوق مصرف‌كنندگان برتر بوده‌اند، تجليل شد.

 

قائم‌مقام فولادسازي ذوب‌آهن اصفهان:

بيش از 70 درصد از قطعات بخش فولادسازي، بومي‌سازي شد

ذوب‌آهن قادر است براي اولين‌بار در كشور يك ايستگاه ريخته‌گري را به‌طور كامل بسازد.

ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد كشور، در شرايط تحريم نيز پيشتازي خود را در بومي‌سازي حفظ كرده است. يكي از بخش‌هاي ذوب‌آهن كه با همت تلاشگران خود در اين راستا كارنامه درخشاني دارد، بخش فولادسازي است.

مهندس سياووش خواجوي، قائم‌مقام بخش فولاد‌سازي با بيان اينكه ذوب‌آهن قادر است براي اولين‌بار در كشور ساخت صفر تا صد يك ايستگاه ريخته‌گري را به عهده بگيرد، گفت: بيش از 70درصد از قطعات بخش فولادسازي بومي‌سازي شده است، به نحوي كه در حوزه مكانيك و انرژي بالاي 80درصد، در حوزه برق و اتوماسيون نزديك به 40درصد، در حوزه مواد مصرفي تكنولوژي و نسوز نزديك به 85درصد بومي‌سازي انجام شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون