• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4569 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

خبر

نامه سيدحسن خميني به آيت‌الله العظمي سيستاني

يادگار امام با ارسال نامه‌اي براي آيت‌الله‌العظمي سيستاني سلامت ايشان را از خداوند خواست. به گزارش ايسنا در پي عمل جراحي موفقيت‌آميز مرجع عاليقدر تقليد شيعه آيت‌الله‌العظمي سيستاني، يادگار امام ضمن ارسال نامه‌اي، سلامت ايشان را از خداوند خواست. متن نامه حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني به شرح زير است: خبر كسالت جنابعالي موجبات نگراني همه علاقه‌مندان به مكتب اهل بيت (س) و دوستداران ثبات در منطقه ماتم‌زده‌مان را باعث شد و به همان اندازه صحت و عافيت حضرت عالي و موفقيت عمل جراحي دل‌هاي ايشان را مطمئن ساخت. خداي متعال وجود مبارك آن مرجع عظيم‌الشأن را به سلامت داشته و از گزند حوادث مصون دارد و ملت‌هاي منطقه به خصوص مردم عراق را از نعمت وجودتان بيش از پيش برخوردار كند.

 

تصميم‌گيري براي جبران خسارت سيل سيستان و بلوچستان

سخنگوي دولت گفت:«ديشب در دولت موضوع سيل سيستان‌ و بلوچستان مورد بحث قرار گرفت و براي جبران خسارت تصميم‌گيري شد.» به گزارش ايسنا، علي ربيعي در صفحه توييتر خود نوشت:«ديشب در دولت موضوع سيل سيستان‌ و بلوچستان مورد بحث قرار گرفت و براي جبران خسارت تصميم‌گيري شد. ابعاد همه آسيب‌ها شناسايي شدند. زيست بهتر حق بلوچ‌هاست. دولت با همه توان تلاش خواهد كرد. سيل در هر منطقه‌اي، زندگي را سخت و طاقت‌فرسا مي‌كند. اما اكنون كه سيل در بلوچستان با فقر گسترده موجود در هم آميخته، عمق درد بيشتر و وضعيت اسفبارتر است. در اين روزهاي ناخوش احوالي دل‌ها با مساعدت و همياري از طريق سازمان هلال احمر، حال بلوچستان و خودمان را بهتر كنيم. سازمان هلال‌احمر در كمك به سيل‌زگان، موثر از همه، حضوري بي‌ادعا دارد.»

 

ديپورت دانشجوي ايراني از فرودگاه بوتسون متوقف شد

دو وكيل مهاجرت از ديپورت دانشجوي بازداشت‌شده ايراني از فرودگاه بوستون امريكا جلوگيري كردند. به گزارش ايسنا، به نقل از اينديپندنت، شهاب دهقاني، دانشجوي ۲۴ ساله اقتصاد كه براي ادامه تحصيل در دانشگاه نورث ايسترن روز يكشنبه ۲۹ دي‌ماه وارد بوستون شده بود توسط پليس امريكا بازداشت شد. سوزان چرچ، وكيل مهاجرت اعلام كرده پليس مهاجرت قصد داشته شهاب دهقاني را كه پس از ورود به فرودگاه بوستون بازداشت كرده بود، روز دوشنبه 30 دي با اولين پرواز به ايران بازگرداند كه با حمايت سوزان چرچ و يك وكيل مهاجرت ديگر اين اقدام متوقف شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون