• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4601 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ اسفند

خبرخوان

پيشنهادات مالياتي حمايت از اصناف به دولت رفت

معاون سازمان امور مالياتي از ارايه پيشنهادات اين سازمان براي حمايت از صنوف و كسب و كارها خبر داد و گفت: صنوف براي دريافت گواهي مالياتي پروانه نياز به مراجعه ندارند و براي سه ماه خودكار تمديد مي‌شود. محمود عليزاده در پاسخ به اين سوال كه نماينده وزارت صمت در اصناف و همچنين رييس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي تهران درخواست تسهيلات مالياتي و همچنين به تعويق افتادن ماليات را داشتند، اظهار داشت: سازمان امور مالياتي به‌دنبال درنظر گرفتن تمهيداتي در راستاي مبارزه با ويروس كرونا و تاثير آن بر اصناف و اشخاص حقيقي است. عليزاده در مورد تمهيدات اين سازمان براي برخي كسب و كارهايي كه تحت‌تاثير ويروس كرونا قرار دارند، عنوان كرد: تدابيري انديشيده شده كه البته همه آنها نياز به قانوني دارد و بايد مجوز آن از سران قوا اخذ شود. طبق ماده ۱۶۷ قانون ماليات‌هاي مستقيم يكي از پيشنهادات اين است كه بتوانيم زمان تقسيط بدهي را تا حداكثر ۶ ماه افزايش بدهيم يا آنكه بدهي مالياتي را به مدت سه ماه استمهال كنيم. عليزاده تاكيد كرد: بايد مشخص شود كه كدام صنوف و واحدها شرايط و توان پرداخت ماليات در حالت عادي را ندارند. او با اشاره به جلسه عصر امروز كميسيون اقتصادي دولت در رابطه با پيشنهادات سازمان مالياتي براي حمايت از اصناف و كسب و كارها، گفت: پيشنهادات در اين كميسيون مطرح و موضوع بررسي خواهد شد تا بتوانيم براساس قانون تسهيلاتي را براي اصناف و اشخاص حقيقي درنظر بگيريم.

 

صددرصد ماسك‌هاي توليدي تحويل وزارت بهداشت مي‌شود

‌رييس سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان با اعلام اينكه بازرسان وزارت صمت آمار حواله‌هاي ماسك را دراختيار داشته و در بازرسي‌هاي خود نحوه توزيع آنها را بررسي مي‌كند، گفت: طي چند روز آينده مشكل تامين ماسك موردنياز به‌طور حتم برطرف خواهد شد. تابش با اشاره به اينكه شبكه تامين كالاهاي بهداشتي و سلامت‌محور با وزارت صمت است، اظهار داشت: با نظارت‌هاي انجام شده در تمام مبادي توزيع محصولات بهداشتي توسط كارخانجات بازرسي‌ها انجام و تمام اطلاعات توليد دريافت شده است، به نحوي كه آنها نمي‌توانند محصولات بهداشتي ضدعفوني كننده را بدون هماهنگي با وزارت بهداشت توزيع كنند.

 

لغو پروازهاي لوفت‌هانزا به ايران تا آخر ماه آوريل

ايرلاين آلماني لوفت‌هانزا از تمديد لغو و تعليق پرواز هواپيماهايش به ايران و ايتاليا خبر داد. شركت هواپيمايي لوفت‌هانزاي آلمان روز دوشنبه اعلام كرد كه تحت‌تاثير شيوع گسترده ويروس خطرناك و كشنده كرونا در ايران و ايتاليا، لغو و تعليق پرواز هواپيمايش به تهران و شهرهاي شمالي ايتاليا را تا پايان ماه آوريل سال جاري ميلادي تمديد كرد. پيش‌تر گروه هواپيمايي لوفت‌هانزا كه شامل ايرلاين‌هاي لوفت‌هانزا، سوييس و اتريش ايرلاينز مي‌شود، اعلام كرده بود كه پرواز به ايران و ايتاليا تا ۲۴ آوريل ۲۰۲۰ لغو خواهد شد كه حالا براساس تازه‌ترين بيانيه اين شركت، تعليق پروازها تا ۳۰ آوريل تمديد خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون