• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4604 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ اسفند

ويژه

30 دقيقه مكالمه رايگان درون شبكه به مناسبت روز پدر

با فرارسيدن ميلاد با سعادت حضرت علي (ع)، همراه اول 30 دقيقه مكالمه رايگان درون شبكه براي تمامي مشتركان ارايه كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد حضرت علي (ع) و روز پدر، تمامي مشتركان دايمي و اعتباري همراه اول مي‌توانند تا پايان روز 18 اسفندماه، دو شماره تلفن (همراه اول يا تلفن ثابت) را به ليست شماره‌هاي دلخواه خود اضافه كنند و تا 30 دقيقه مكالمه درون شبكه رايگان با آنان داشته باشند. مجموع حجم 30 دقيقه‌‌اي اين بسته، براي مكالمات با دو شماره دلخواه در نظر گرفته شده كه متقاضي مي‌تواند آن را براي مكالمه با يك يا دو شماره استفاده كند؛ البته محدوديتي در استفاده اين بسته لحاظ نشده و متقاضي مي‌تواند حجم مذكور را در چندين تماس جداگانه مصرف كند. اين طرح كه با هدف حراست از سلامت مشتركان در روزهاي شيوع كرونا راه‌اندازي شده، زمينه‌اي را فراهم مي‌آورد تا ضمن توجه به اهميت در خانه ماندن، بتوانند به راحتي و بدون هزينه روز پدر را تبريك بگويند. تمامي مشتركان اپراتور اول مي‌توانند با شماره‌گيري كددستوري #43 *10* اقدام به فعال‌سازي بسته طرح روز پدر كنند؛ همچنين مشتركان بعد از پايان حجم بسته‌شان، پيامك اطلاع‌رساني اتمام حجم دريافت مي‌كنند.

توليد در مسير برنامه‌ريزي شده قرار مي‌گيرد

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: از نيمه دوم سال جاري كاهش زيان عملياتي در گروه خودروسازي سايپا شتاب گرفته و مطابق برنامه‌ريزي انجام شده، اين روند در ماه‌هاي آتي نيز ادامه خواهد داشت. به گزارش سايپانيوز، سيدجواد سليماني افزود: با دريافت گزارش افزايش سرمايه ۴۵۰ درصدي حسابرسي شده از محل تجديد ارزيابي دارايي‌ها، تلاش‌هاي مستمر و هماهنگ شش‌ماهه گروه خودروسازي سايپا به ‌ثمر رسيد. به گفته وي بعد از اخذ مجوز نهايي از سازمان بورس و برگزاري مجمع عمومي، شركت سايپا از شموليت ماده ۱۴۱ خارج شده و بدين ترتيب، اصلي‌ترين مانع براي تامين نقدينگي مناسب فعاليت‌ها مرتفع خواهد شد و توليد در مسير برنامه‌ريزي شده قرار مي‌گيرد. مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تصريح كرد: اين برنامه در اجراي ماده ۱۴ قانون حداكثر توان توليدي و خدماتي كشور و حمايت از كالاي ايراني و با هدف افزايش سرمايه شركت به‌ اجرا درآمد و زمينه بهبود روند توليد را فراهم خواهد كرد. سليماني گفت: گروه خودروسازي سايپا قصد دارد با مديريت هزينه‌ها و ادامه عمليات اقتصادي منضبط در سال آتي، چرخه نقدينگي اين مجموعه را در مسير افزايش توليد محصولات خود قرار دهد.

وي افزود: در سال جاري يكي از سخت‌ترين و پيچيده‌ترين دوران در صنعت خودرو كشور را با موفقيت پشت سر گذاشتيم و با وجود همه موانع و كاستي‌ها در زمينه نقدينگي، توانستيم چند محصول جديد را براي توليد انبوه در سال آينده نهايي كنيم. سليماني با اشاره به برنامه توقف توليد محصولات خانواده پرايد در اين گروه تاكيد كرد: با آغاز توليد محصولات جديد و بهبود شرايط بازار خودرو، وضعيت اقتصادي سايپا با خروج از شموليت ماده ۱۴۱، پايدار خواهد شد و روند روبه‌رشد اين گروه شتاب مي‌گيرد.

ذوب‌آهن اصفهان پيشگام در مقابله با ويروس كرونا

ذوب آهن اصفهان به عنوان يك صنعت پيشگام در مقابله با شيوع بيماري كرونا اقدامات و فعاليت‌هاي پيشگيرانه و درماني مختلفي در عرصه‌هاي گوناگون انجام داده است. در اين خصوص با مهندس منصور يزدي‌زاده مديرعامل اين شركت گفت‌وگو كرديم. وي در اين گفت‌و‌گو افزود: با شروع اولين مباحث در خصوص شيوع كرونا در كشور، ذوب‌آهن اصفهان با تشكيل ستادبحران با محوريت بيمارستان شهيد مطهري اقدامات موثر و گسترده‌اي با برنامه‌ريزي مناسب و هماهنگ با ساير مراجع ذي‌ربط از سوم اسفندماه آغاز كرد. در اين ستاد بحران معاونان مديرعامل شركت، بيمارستان شهيد مطهري، مديريت‌هاي HSE، خدمات و امور اجتماعي، روابط عمومي، بازرسي، حراست و امور شهري و پسماند عضويت دارند و كليه فعاليت‌ها بر اساس مصوبات آن انجام مي‌شود. مديرعامل ذوب‌آهن افزود: بيمارستان شهيد مطهري ذوب‌آهن اصفهان پيش از اخبار مربوط به شيوع ويروس كرونا در ايران، فعاليت‌ها را آغاز كرد و هم اكنون در اين راستا بخشي را كاملا به صورت آماده باش به بيماران تب‌دار و مشكوك به كرونا اختصاص داده است. در بخش ورودي اورژانس هم بيماران به دو بخش جداگانه بيماران تب‌دار و غير تب‌دار تفكيك مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون