• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4607 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

درباره كتاب«الهه عشق با بال‌هاي كاغذي»

مهارت عشق ورزيدن

ماشاالله خطير

«الهه عشق با بال‌هاي كاغذي» عنوان كتابي است كه به تازگي از سوي نشر كتاب پارسه منتشر شده. رماني نوشته رافائل ژيوردانو با موضوعي عاشقانه كه صدف محسني آن را ترجمه كرده است. «الهه عشق...» همان‌طور كه از عنوانش نيز برمي‌آيد، تمي عاشقانه دارد. قصه شخصي است به‌نام مرديت كه اگرچه در جست‌وجوي راهي است براي پيوستن به عشق زندگي‌اش اما پيش از آن بناي يافتن خويشتن خويش را دارد و به اصطلاح مي‌خواهد خودش را پيدا كند. مي‌خواهد اول خودش را پيدا كند. مرديت نمي‌خواهد داستان عشقش با آنتوان مانند كوپيدون، الهه عشق، به جفايي ناخواسته تبديل شود. اين است كه به صورت ارادي و كاملا خودخواسته به تجربه دوري از او روي مي‌آورد و چند ماه را به اين صورت مي‌گذراند. او از طريق اين دوري گزيدن در جست‌وجوي مهارت عشق ورزيدن به كسي است كه دوست مي‌دارد.

رافائل ژيوردانو، نويسنده، نقاش و مربي خلاقيت است. او فارغ‌التحصيل رشته هنرهاي كاربردي از مدرسه عالي استين است و از كودكي به روان‌شناسي علاقه داشته و در آن رشته تحصيل كرده است.

در اولين كتاب‌هاي ژيوردانو رويكردي قاطع و خلاقانه براي بهبود زندگي فردي، هم در رفتارهاي بيروني و هم در درون فرد، ارايه شده است. از كتاب‌هاي او مي‌توان به «من مي‌خواهم ذن شوم» و «رازهاي دكتر كولزن» (مجموعه‌اي از چهار كتاب) و «زندگي دومت زماني آغاز مي‌شود كه مي‌فهمي يك زندگي بيشتر نداري» اشاره كرد. «الهه عشق با بال‌هاي كاغذي» را نشر كتاب پارسه به قيمت 59 هزار تومان منتشر كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون