• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4608 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

ويژه

تدابير شهرداري # منطقه۲ تهران براي مهار بحران شيوع ويروس كرونا

با نام خالق يكتا بي‌مقدمه، در اين روزهاي سخت همه همكارانم را به تلاش بي‌وقفه، جدي و خستگي‌ناپذير براي نجات شهروندان از بحران كرونا دعوت مي‌كنم. اين روزها، روز مباداي مردم است و ما در مقابل تك‌تك افراد جامعه مسووليت داريم. به واسطه اهميت موضوع و تبعات ويرانگر اين بحران در تمام حوزه‌ها، هيچ كوتاهي پذيرفتني نيست! اين روزها تمام اركان كشور درگير اين موضوع هستند. در محدوده شهرداري# منطقه۲ تهران، مسووليت با من و شماست. من خودم را در مقابل همه شهروندان اين منطقه مسوول مي‌دانم و سختگيرانه مديريت شرايط بحران در منطقه را پيگيري مي‌كنم. اين كلمات به معناي اتمام حجت من با تمامي همكارانم در منطقه است. هر مدير و مقام مسوولي كه به هر دليل امكان خدمات‌رساني در شرايط بحران را ندارد تا پايان وقت اداري امروز به دفتر اينجانب اعلام كند.


تامين پايدار آب شرب روستاييان از اولويت‌هاي آبفاي اصفهان

هاشم اميني، مديرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان با بيان اينكه شركت يكپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان، آبرساني پايدار به روستاييان را در اولويت قرار داده، اعلام كرد: در سال‌هاي اخير به‌رغم چالش‌هاي موجود، آب شرب پايدار جمعيت تحت پوشش طرح آبرساني اصفهان بزرگ تامين شد، بدين ترتيب هم‌اكنون تامين پايدار آب شرب روستاييان يكي از اولويت‌هاي شركت يكپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان است.
مديرعامل در مراسم معارفه تعدادي از معاونان و مديران شركت يكپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: فرآيند يكپارچه‌سازي با توجه به حفظ كرامت و شوونات نيروي انساني صورت گرفت به‌طوري كه جايگاه شغلي، حقوق و مزاياي كاركنان محفوظ بماند.
مهندس هاشم اميني خطاب به همه كاركنان شركت يكپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان گفت همه بايد با در نظر گرفتن ويژگي‌هايي همچون همدلي، وحدت، همكاري و تعامل اقدام به انجام وظايف محوله كنند تا اين شركت از لحاظ خدمات‌رساني به مردم همچنان پيشرو در صنعت آبفا در كشور باقي بماند.
او در ادامه عنوان كرد: در حال حاضر 29 تصفيه‌خانه فاضلاب در استان اصفهان در مدار بهره‌برداري قرار دارد، در حالي كه طرح‌هاي توسعه‌اي در بخش فاضلاب در استان بايد با قوت ادامه يابد، بهره‌برداري علمي و اصولي از تاسيسات در اين بخش نيز از اهميت بسزايي برخوردار است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون