• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4611 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

خبرخوان

هاشم بطحايي بر اثر ابتلا به كرونا درگذشت

آيت‌الله سيد هاشم بطحايي، نماينده تهران در مجلس خبرگان رهبري روز دوشنبه درقم دارفاني را وداع گفت. به گزارش ايرنا، آيت‌الله بطحايي گلپايگاني، نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري در بيمارستان شهيد بهشتي قم بستري بود كه سحرگاه ديروز درگذشت. بطحايي 2 روز پيش به دليل بيماري كرونا در بخش مراقبت‌هاي بيمارستان بستري شده‌بود.
فراكسيون زنان و جمعيت حمايت‌از حقوق بشر خواهان لغو تحريم‌ها شدند
رييس فراكسيون زنان مجلس در پيامي به رييس بنياد رهبران سياسي زن جهان، با تاكيد بر كمبود امكانات بهداشتي و پزشكي ناشي از تحريم‌هاي غيرقانوني، گفت: «اين موضوع علاوه بر تهديد سلامت جسماني زنان و دختران ايران، سلامت روان آنها را با تهديد جدي مواجه كرده است.» به گزارش ايلنا، فريده اولادقباد در پيامي خطاب به سيلوانا كوچ مهرين، رييس بنياد رهبران سياسي زن جهان خواست كه در اين شرايط سخت و بحراني جهاني، رهبران سياسي زنان به عنوان شبكه جهاني سياستمداران زن به وظيفه خطير خود درخصوص زنان عمل كرده و با انعكاس صداي ايرانيان خواستار رفع سريع تحريم‌هاي غيربشردوستانه، ظالمانه و خصمانه امريكا عليه مردم ايران شوند.  همچنين دبيركل جمعيت حمايت از حقوق بشر با انتشار طوماري در توييتر خود خواستار حمايت كاربران از پويش رفع تحريم‌هاي امريكا عليه ايران شد. شهيندخت مولاوردي با انتشار طوماري آنلاين در حساب توييتري خود با منشن كردن وزارت خزانه‌داري امريكا از كاربران خواست با ورود به يك پيوست، نام‌نويسي كرده و طومار (گروه امريكايي ضد جنگ كدپينك) عليه تحريم يكجانبه امريكا را امضا كنند.


تماس تلفني لاريجاني با استاندار خراسان رضوي

رييس مجلس شوراي اسلامي در تماس تلفني با استاندار خراسان رضوي، گزارشي از اقدامات و برنامه‌ريزي‌ها در زمينه پيشگيري و مقابله با كرونا در سطح استان را دريافت كرد. به گزارش ايسنا علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در تماس تلفني با عليرضا رزم‌حسيني، استاندار خراسان رضوي، از آخرين اقدامات انجام گرفته در زمينه پيشگيري و مقابله با كرونا در مشهد مقدس و ديگر شهرستان‌هاي استان مطلع شد. لاريجاني همچنين بر ضرورت تداوم اقدامات پيشگيرانه و فراهم كردن بسترهاي لازم براي خدمت‌رساني بخش بهداشت و درمان به بيماران مبتلا به ويروس كرونا در سطح استان خراسان رضوي تاكيد كرد. رييس مجلس شوراي اسلامي همچنين در گفت‌وگو با ايرنا، ضمن قدرداني از اكثريت مردم شريف ايران كه در خانه مانده و با لغو سفرهاي‌شان، هشدارهاي مراكز بهداشتي را رعايت كرده‌اند، اظهار اميدواري كرد كه ساير افراد نيز براي حفظ سلامتي خود و جامعه با عموم مردم همراه شوند. لاريجاني، كنترل بيماري كرونا را مستلزم عزم همگاني آحاد جامعه، همكاري و هماهنگي دستگاه‌ها در سطوح ملي و استاني، اطلاع‌رساني دقيق رسانه‌ها با اعلان هشدار‌هاي بهنگام و سعي حداكثري دولت براي ارايه خدمات اداري به مردم ازطريق سامانه‌هاي الكترونيك عنوان كرد و گفت: «از دولت مي‌خواهم كه سعي حداكثري خود را در ارايه خدمات اداري از طريق سامانه‌هاي الكترونيك به مردم به‌كار گيرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون