• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4626 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۱ ارديبهشت

تازه‌هاي شبكه خانگي

ماجراي نيمروز: رد خون

«ماجراي نيمروز: رد خون» قسمت دوم تريلر سياسي ماجراي نيمروز است به كارگرداني محمدحسين مهدويان با تهيه‌كنندگي سيدمحمود رضوي كه مسووليت نگارش متن آن به عهده حسين تراب‌نژاد و ابراهيم اميني بوده است. اين فيلم در سي و هفتمين دوره جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد و در ۱۲ رشته كانديداي دريافت جايزه شد كه درنهايت توانست ۳ سيمرغ بلورين كسب كند. قصه اين فيلم به بعد از پايان جنگ ايران و عراق مربوط مي‌شود و در سال ۱۳۶۷ حول اتفاقات عمليات مرصاد شكل مي‌گيرد. جواد عزتي، بهنوش طباطبايي، هادي حجازي‌فر، محسن كيايي، هستي مهدوي، مهدي زمين‌پرداز و حسين مهري از بازيگران اين فيلم به شمار مي‌روند.


شكستن همزمان بيست استخوان
فيلم «شكستن همزمان بيست استخوان» با نام بين‌المللي «رونا مادر عظيم» به كارگرداني جمشيد محمودي و تهيه‌كنندگي نويد محمودي محصول مشترك ايران و افغانستان است كه به عنوان نماينده اسكار از طرف سينماي افغانستان به آكادمي اسكار معرفي شده است. اين فيلم همچنين در جشنواره جهاني فيلم فجر ديپلم افتخار بهترين فيلم در بخش بين‌الاديان را كسب كرد. داستان اين فيلم درباره يك پناهنده افغان است كه در شهرداري تهران مشغول به كار است تا بتواند به خانواده، مادر و برادرش فاروق كمك كند تا قاچاقي به آلمان بروند. محسن تنابنده، مجتبي پيرزاده، فرشته حسيني، فاطمه حسيني،  محيي رضايي  و عليرضا استادي در اين فيلم نقش آفريني كرده‌اند. 

23 نفر
«23 نفر» به كارگرداني مهدي جعفري محصول سال ۱۳۹۷ است كه اواخر پاييز سال گذشته در سينماهاي سراسر كشور اكران شد و فروش قابل توجهي هم داشت. اين فيلم اقتباسي از خاطرات «آن بيست و سه نفر» نوشته احمد يوسف‌زاده است كه رزمندگان نوجوان ايراني در جريان جنگ ايران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نيروهاي عراقي درآمدند. روايت فيلم درباره نوجواناني است كه اسارت در عزت را به آزادي با ذلت ترجيح دادند و پاي آرمان‌هاي خود و كشورشان ايستادند و نقشه‌هاي شوم صدام را نقش بر آب كردند. گروه بازيگران اين فيلم را جمعي از نوجوانان تشكيل مي‌دهند. مهدي جعفري، كارگردان اين فيلم از مديران فيلمبرداري سينماي ايران است.


هزار تو
«هزار تو» با نام قبلي «لابيرنت» به كارگرداني اميرحسين ترابي، نويسندگي طلا معتضدي و تهيه‌كنندگي سپهر سيفي مضموني اجتماعي دارد و اولين تجربه بلند سينمايي اميرحسين ترابي به حساب مي‌آيد. «هزار تو» فيلمي قصه‌گو است داستان برديا پسربچه‌اي كه گم شده و پدر و مادر هراسان اين مساله را به پليس اطلاع مي‌دهند در ادامه جست‌وجو براي پيدا كردن برديا خانواده درگير موضوعات مهمي مي‌شوند. شهاب حسيني، ساره بيات، غزاله نظر، پژمان جمشيدي، شيرين يزدان‌بخش، فريبا جديكار و مريم معصومي از بازيگران اين فيلم هستند. هزار تو در زمان اكران با استقبال خوبي از جانب مخاطبان مواجه شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها