• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4629 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ ارديبهشت

خبر

تشكر رهبري از عملكرد سپاه به‌ مناسبت سالروز تاسيس

رييس دفتر نظامي فرمانده معظم كل قوا از تشكر معظم‌له از عملكرد و تلاش‌هاي خوب سپاه خبر داد. به گزارش سپاه‌نيوز، سردار سرتيپ بسيجي محمد شيرازي، رييس دفتر نظامي فرمانده معظم كل قوا در تماس تلفني با سردار سرلشكر پاسدار حسين سلامي، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پيام رهبر عظيم‌الشأن انقلاب و فرماندهي كل قوا حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) به مناسبت روز تاسيس سپاه را به او ابلاغ كرد. متن پيام فرمانده معظم كل قوا (مدظله العالي) به اين شرح است: «سلام من را به مناسبت روز تاسيس سپاه به آحاد كاركنان سپاه و خانواده‌هاي محترم‌شان برسانيد. از عملكرد خوب و تلاش‌هاي سپاه تشكر مي‌كنم و دعاگوي‌شان هستم.»


ساخت بيمارستان در قم و هديه ۱.۵ ميليون دلاري آيت‌الله سيستاني 

دفتر آيت‌الله سيستاني در قم، در حال ساخت بزرگ‌ترين بيمارستان در شهر قم و يكي از بيمارستان‌هاي بزرگ در سطح كشور است كه پيش‌بيني مي‌شود در صورت مساعدت عوامل مختلف درگير در اين پروژه و پيشرفت مطابق برنامه‌ها، فاز اول آن با اولويت بيماري‌هاي قلب و عروق، دست‌كم تا ۱۸ ماه ديگر راه‌اندازي شود. به گزارش ايلنا، منابع نزديك به مرجعيت مي‌گويند، دفتر آيت‌الله سيستاني، مرجع عالي جهان تشيع در بحبوحه بحران كرونا كه جهان به‌ويژه مردم ايران را درگير كرد، دست‌كم مبلغ ۱.۵ ميليون دلار براي كمك به درمان بيماران كرونايي در ايران اهدا كرده است. به گفته اين منابع، دفتر حضرت آيت‌الله سيستاني در قم كه مسووليت آن را حجت‌الاسلام والمسلمين سيدجواد شهرستاني برعهده دارند، اين مبلغ را با اولويت دادن به بيماران كرونايي در قم كه در ابتداي بحران كرونا در ايران هسته اين بيماري در كشور محسوب مي‌شد، اختصاص دادند. با اين مبلغ تجهيزات پزشكي موردنياز بيماران كرونايي و با هماهنگي دفتر ايشان وارد كشور شد و دراختيار كادر وزارت بهداشت جمهوري اسلامي ايران و بيماران كرونايي قرار گرفت.  همچنين دفتر حضرت آيت‌الله سيستاني در قم، در حال ساخت بزرگ‌ترين بيمارستان در شهر مقدس قم و يكي از بيمارستان‌هاي بزرگ در سطح كشور است كه پيش‌بيني مي‌شود در صورت مساعدت عوامل مختلف درگير در اين پروژه و پيشرفت مطابق برنامه‌ها، فاز اول آن با اولويت بيماري‌هاي قلب و عروق، دست‌كم تا ۱۸ ماه ديگر راه‌اندازي شود.


قوه قضاييه شايعه «اعترافات جديد طبري» را تكذيب كرد

مركز رسانه قوه قضاييه به انتشار خبري عليه معاون اول دستگاه قضا در قالب «اعترافات جديد اكبر طبري» واكنش نشان داد. به گزارش ايسنا به نقل از مركز رسانه قوه قضاييه، همزمان با اعلام سخنگوي قوه قضاييه (در نشست خبري 19 فروردين‌ ماه) مبني بر رسيدگي به اتهامات طبري در ارديبهشت ‌ماه سال جاري و رسيدگي بدون اغماض به پرونده مفاسد اقتصادي در دوران تحول دستگاه قضا، يكي از رسانه‌هاي معاند و ضدانقلاب، به‌منظور منحرف كردن اذهان از اين رويكرد مورد اقبال قرار گرفته، اقدام به بازنشر مطالب كذبي كرده كه پيش‌تر كذب بودن آنها ثابت شده است. رسانه معاند مورد اشاره، با طرح موارد واهي، ادعاهاي بي‌اساسي را در قالب «اعترافات جديد اكبر طبري» به حجت‌الاسلام اژه‌اي، معاون اول قوه قضاييه نسبت داده است. اما يك جست‌وجوي ساده اينترنتي ثابت مي‌كند كه مطلب واهي منتشره در سايت دروغ‌پراكن فوق‌الذكر مبني بر «اعترافات جديد اكبر طبري» و انتساب موارد كذب و خلاف واقع به معاون اول دستگاه قضا و منصوبان ايشان به نقل از طبري، در واقع بازنشر همان دروغ‌هايي است كه در شهريور سال گذشته، كانال تلگرامي جاعل‌نيوز برمبناي توهمات مديرش منتشر كرده بود. در همان مقطع زماني شهريور سال گذشته كذب بودن ادعاهاي منتشره در كانال جاعل‌نيوز مبني بر «اعترافات اكبر طبري» براي همگان آشكار شد.


بررسي تركيب هيات‌رييسه مجلس يازدهم با حضور باهنر و پيروان

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري از بررسي موضوع تركيب مجلس يازدهم و هيات‌رييسه آن در جلسات مجازي اين شوراي مركزي تشكل متبوعش خبر داد. به گزارش ايسنا، سيدكمال‌الدين سجادي 
با اشاره به آخرين فعاليت تشكل متبوعش در سال جديد اظهار كرد: ما به صورت مجازي و تلفني رايزني و مشورت‌هايي را درباره مسائل مختلف كشور از جمله در مورد تركيب مجلس يازدهم و چينش هيات‌رييسه آن داشته‌ايم تا در شرايط فعلي كار حزبي نيز دور نمانيم. به گزارش «اعتماد»، جبهه پيروان خط امام و رهبري متشكل از نزديك به 20 حزب و تشكل اصولگرا و به دبيركلي محمدرضا باهنر فعاليت مي‌كند.


تكذيب محكوميت صادقي براي ماجراي حساب‌هاي قوه قضاييه

مركز رسانه قوه قضاييه اعلام كرد: در پي انتشار خبري در برخي رسانه‌ها مبني بر محكوميت «محمود صادقي» به حبس و جزاي نقدي به دنبال شكايت درباره حساب‌هاي قوه قضاييه، خبر مزبور مخدوش و فاقد صحت است. به گزارش ايرنا، در پرونده محمود صادقي كه منجر به صدور راي در دادگاه بدوي شده است، چندين عنوان اتهامي با شكايت شاكيان خصوصي و مدعي‌العموم به صورت توامان وجود دارد. بر اساس اين گزارش، نامبرده در مرحله بدوي از برخي اتهامات تبرئه و در برخي ديگر مجرم شناخته شده است كه از قضا اتهام مورد اشاره در خبر يعني محكوميت به سبب اظهارات ايشان در خصوص حساب‌هاي قوه قضاييه جزو مواردي است كه دادگاه وي را در آن مورد تبرئه كرده است. مركز رسانه قوه قضاييه اضافه كرده است: راي صادره در خصوص اتهامات محمود صادقي غيرقطعي و قابل تجديدنظر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون