• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4637 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت

خدشه‌دار شدن احساسات بسياري از مومنان

اما در هيچ‌يك از اين داستان‌ها اولا به مقام شامخ اولياي خداوند نسبت گناه كبيره و مشاركت و رضايت بر انجام گناه داده نمي‌شده است و ثانيا هيچگاه ادعاي تجسد و حضور فيزيكي براي آنان در داستان‌ها صورت نمي‌گرفته است. به‌طور معمول اين داستان‌ها و تحولات با ديدن يك رويا و درك محضر معصومان در خواب برساخته مي‌شده است.
اين حرف بي‌اساس كه مداح در مناجات چند شب پيش خود به امام حسين و حضرت زهرا نسبت داده، جسارت واضح و صريح به آن نواحي قدسيه است و جاي تعجب است كه هيچ‌يك از روحانيان و مراجع ديني تا كنون به اين جسارت واكنش نشان نداده‌اند.
رييس صدا و سيما كه به ‌دليل مشابهت بخش‌هايي از سريال پربيننده پايتخت با صحنه‌هايي از يك فيلم قبل از انقلاب دستور شداد و غلاظ برخورد و توبيخ سازندگان آن سريال را صادر مي‌كند و آن سريال نيمه‌كاره رها مي‌شود، هيچ واكنشي نسبت به اين جسارت صريح از خود بروز نداده است.
اما هيچ‌كس از اين مداحان، سند و منبع و مدرك نمي‌خواهد و گويا چك سفيد امضا دارند كه هر داستان و شعر و قصه‌اي را در به بهانه گرفتن اشك از مومنان به زبان جاري كنند، فارغ از اينكه تا چه حد موجب مضحكه ادبيات ديني و شناخت جوانان از گوهر دين و اولياي دين مي‌شوند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون