• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3240 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

خبر

مسوول روابط عمومي كل سپاه:
طرح «تشكيل هلال شيعي» سناريوي شكست خورده صهيونيستي-  امريكايي است

سردار رمضان شريف در واكنش به انتساب خبر تشكيل هلال شيعي به اظهارات اخير فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: طرح تشكيل هلال شيعي، سناريوي تبيلغاتي شكست خورده صهيونيست‌ها و امريكايي‌ها عليه انقلاب اسلامي و ملت ايران است. به گزارش فارس، در پي سخنان سردار سرلشكر
محمد علي جعفري در اجلاسيه نهايي كنگره بزرگداشت 3000 شهيد استان سمنان در پنجشنبه گذشته و انتساب جمله «هلال شيعي در حال شكل‌گيري است» به وي، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف مسوول روابط عمومي كل سپاه اظهار كرد: انتساب اين جمله به سخنان فرمانده كل سپاه يك برداشت ناقص و تحريف همراه با شيطنت از تحليل ايشان از وضعيت و تحولات منطقه و اهداف و نقشه‌هاي امريكا و قدرت‌هاي استكباري عليه انقلاب اسلامي وامت اسلامي بوده است. وي افزود: نظام سلطه و استكبار به ويژه امريكايي‌ها و صهيونيست‌ها در راستاي اختلاف افكني بين امت اسلامي و جلوگيري از روند تكاملي و تاثيرگذار انقلاب اسلامي سال‌ها است در چارچوب راهبرد «شيعه هراسي» و «ايران هراسي»، سناريوي خطرناك اتهام زني به جمهوري اسلامي ايران در پيگيري «تشكيل هلال شيعي» را طراحي و دنبال مي‌كنند. مسوول روابط عمومي كل سپاه راهبرد «شيعه‌هراسي» و سناريوي «تشكيل هلال شيعي» را اقدامي تبليغاتي و شكست خورده توصيف و تصريح كرد: جهان اسلام با هوشمندي و هوشياري تاكنون ترفندهاي جهان استكبار در اين عرصه را خنثي كرده است. سردار شريف خاطرنشان كرد: ترديدي نيست آنچه مورد توجه افكار عمومي آحاد مسلمانان عالم قرار دارد «گفتمان انقلاب اسلامي» است كه از مهم‌ترين شاخصه‌ها و مولفه‌هاي آن «وحدت جهان اسلام»، «استكبارستيزي» و مبارزه با امريكا و رژيم صهيونيستي با عنوان دشمنان اصلي اسلام و مسلمين است. سخنگوي سپاه تصريح كرد: علت اصلي تلاش امريكا و صهيونيست‌ها در ترويج موضوع هلال شيعي، اختلاف افكني بين اقوام و مذاهب اسلامي و نيز وحشت آنان از وحدت و بيداري آحاد مسلمانان است كه جمهوري اسلامي و ملت ايران همواره پرچمدار آن بوده و هستند. سردار شريف در پايان با قدرداني از اهتمام اصحاب رسانه به انتشار درست و دقيق اخبار مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به ويژه اظهارات مربوط به فرماندهان و مسوولان ارشد آن يادآور شد: مجددا به رسانه‌ها توصيه مي‌كنيم اخبار رسمي مربوط به سپاه را از «سايت خبري سپاه‌نيوز» به عنوان مرجع رسمي اخبار اين نهاد انقلابي و مردمي پيگيري و مورد انتشار قرار‌دهند.

 

بازگشت پيكرهاي 241 شهيد دفاع‌مقدس

پيكرهاي پاك 241 شهيد دفاع مقدس كه طي عمليات اخير تفحص كشف شده‌اند در روز 28 ارديبهشت ماه از طريق مرز شلمچه وارد كشور خواهندشد. به گزارش ايسنا، سردار سيدمحمد باقرزاده، فرمانده كميته جست‌وجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: پيكرهاي اين شهدا در روز 28 ارديبهشت‌ماه از طريق مرز شلمچه وارد كشور خواهد شد. وي اضافه كرد: پيكرهاي اين شهيدان در دو هفته اخير با تلاش كميته جست‌وجوي مفقودين در جنوب عراق؛ فاو، ابو فلوس، شلمچه، مجنون و زبيدات به دست آمده است. سردار باقرزاده خاطرنشان كرد: اين شهدا براي مراسم وداع به سوسنگرد منتقل خواهند شد و مراسم استقبال كاملا عشايري برگزار خواهد شد. فرمانده كميته جست‌وجوي مفقودين خاطرنشان كرد: همزمان با ايام شهادت امام موسي بن جعفر(ع) روز 24 ارديبهشت ماه سال جاري نيز تعداد چهار شهيد در دو نقطه استان خوزستان، بخش سردشت زيدون و دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر تشييع و به خاك سپرده خواهند شد. وي گفت: تاكنون در سراسر كشور استقبال بسيار خوبي براي درخواست تدفين شهداي گمنام شده است از جمله 1200 شهر و شهرستان و 180 دانشگاه و حوزه علميه در كشور در نوبت ميزباني از شهداي گمنام قرار دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون