• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4649 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت

ويژه

مدرسه داتين فارغ‌التحصيل كامپيوتر استخدام مي‌كند

مدرسه داتين در نظر دارد فارغ‌التحصيلان دانشگاهي در رشته كامپيوتر و IT را بدون در نظر گرفتن جنسيت و سابقه كار پذيرفته و پس از كسب تجربه در يك محيط واقعي، امكان ادامه فعاليت را براي آنها فراهم كند. اين مدرسه با هدف توانمندسازي و استخدام افراد مستعد و خلاق راه‌اندازي شده است و به فارغ‌التحصيلان اين دو رشته دانشگاهي كمك مي‌كند تا علاوه بر انجام صفر تا صد يك پروژه با هم‌تيمي‌هاي خود مهارت و توانايي‌هاي فني و ارتباطي لازم را براي ورود به دنياي واقعي كار كسب كنند. در حال حاضر مدرسه داتين با سه عنوان شغلي برنامه‌نويسي جاوا، NET و تحليلگر و با توجه به شرايط ويژه ناشي از بحران ويروس كرونا به صورت آنلاين و از راه دور آغاز به كار كرده است و به علاقه‌مندان اين امكان را مي‌دهد تا زماني را به منظور آمادگي حضور در فضاي كار حرفه‌اي، صرف يادگيري و تجربه‌آموزي ‌كنند. اين افراد در صورت تاييد در فرآيند جذب، وارد مدرسه داتين مي‌شوند و ضمن برخورداري از حقوق و بيمه و با همراهي مربيان، خود را براي ورود به دنياي كسب‌وكار آماده مي‌كنند. در نهايت، پس از تكميل مراحل مدرسه داتين مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند و در صورت قبولي در اين ارزيابي به عنوان يك نيروي كار حرفه‌اي در داتين مشغول به فعاليت مي‌شوند.


لزوم كاهش 10 درصدي آب شرب در اصفهان

ناصر اكبري، معاون بهره‌برداري و توسعه آب، شركت آبفا اصفهان گفت: عبور از فصل گرم امسال بدون افت فشار يا قطعي آب نيازمند اين است كه مشتركان دست‌كم ۱۰ ليتر از مصرف سرانه آب در شبانه‌روز را كم كنند.  اكبري افزود: آبفا استان اصفهان يك ميليون و ۱۸۰ هزار مشترك دارد كه حدود ۸۰۰ هزار از آن، مشتركان خانگي هستند و در صورتي كه روزانه هر كدام ۱۰ ليتر از مصرف خود بكاهند روزانه هشت ميليون ليتر صرفه‌جويي مي‌شود كه رقم چشمگيري است. او اضافه كرد: مصرف آب از آغاز سال تاكنون نسبت به مدت مشابه سال قبل به‌طور متوسط ۱۸ درصد بيشتر شده و دليل اين امر شيوع ويروس كرونا و تاكيد مسوولان بهداشت و درمان بر شست‌وشوي مكرر دست‌ها و رعايت بيشتر مسائل بهداشتي براي جلوگيري از ابتلا به اين بيماري است.
اكبري افزود: سرانه مصرف خانگي آب در استان اصفهان در سال 1397، ۱۴۹ ليتر در شبانه روز بود كه با افزايش مصرف در اواخر سال 1398 اين ميزان نيز افزايش يافت و كاهش دست‌كم ۱۰ ليتر در شبانه‌روز از اين رقم، براي سال جاري ضروري و لازم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون